Аборт! Реших да пиша за това, защото една книга ми направи впечатление! Искам да споделя мнението си по този въпрос. Искам да видя дали и хората, които четат историята ми мислят по подобен начин за това. Ако искате продължавайте да четете! Ако някой е поставен или ще бъде в подобна ситуация може да си промени решението!
Абортът е процес при който бебето се отстранява било то спонтанен начин или при решение на майката.
Сега ще говоря за аборта при решение на майката. Много от вас може да не споделят моето мнение, но за мен е факт. Тези които правят аборт при собствено желание първо се питам, дали са хора?! Как може да отнемеш живота на едно неродено дете?! Кой влобще би си го причинил?! Аз мисля, че не може да си толкова безотговорен да създадеш нещо само, защото си се забавлявал! Трябва да мислиш за последиците! Не може то да понася последиците от твоите грешки! Не е правилно! То не е грешката... ТИ си грешката! Ако си взел все пак предпазни средства, но все пак се е случило не мислиш ли, че е станало, защото така е трябвало? Не мислиш ли, че сега ти може да мислиш, че не си готова, а всъщност си? Все пак то е част от теб! Все пак и ти си получил живот! Сега е време да дадеш живот!: То ще се превърне в тя или той! То ще бъде нещо спецялно! То ще е бъдещето! То ще е гордоста ти! То може да спаси света! То ще те промени! То ще те кара да се смееш! То ще ти помага когато си изгубил надежда! То ще е твоята надежда! Ще те научи на неща непознати за теб! То ще е твоето! То ще те обича! ТИ ЩЕ ГО ОБИЧАШ! ТИ ще бъдеш до него! ТИ ще изградиш до някаква степен характера му! ТИ ще си тази която го е създала и отгледала! ТИ ще го направиш от него човек! Това е ТВОЕТО бъдеще! Нашето бъдеще! Трябва да се почудите дали трябва да създавате нещо и после да го захвърлят е толкова лесно! Не, то не е вещ, то е живот! То е твоята надежда! ТИ СИ ТО! Това не е игра и преди да направите нещо подобно се запитайте правилно ли е?! Ако все пак го решите за мен не сте хора! Вие не сте и животни! Те никога не биха направили подобно нещо! Трябва да взимате пример от тях! Вие които ще неправите или сте го направили сте много по-нисши същества!!! Вие нямате душа! Не може проста така да прекратявате живота на един бъдещ човек преди да е започнал! Нядявам се да сте оспели да размислите или да сте се почуствали нищожни от това което сте направили!
А за спонтантите аборти... Много съжелявам за това което сте или ще изживеете. Надявам се искрено никой да не премине през това!
Благодаря за вниманието!