Úvod

354 37 11
                                    

Zdravím všechny v této mé guide na hru League of Legends

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zdravím všechny v této mé guide na hru League of Legends. Budu rád za každý view, hvězdičky nebo sdílení.

Aby bylo jasno, kdo vůbec píše tyto informace, jsem Robert Sokola, je mi 17 let a velkou část života věnuji hrám. Strašně rád je prozkoumávám do hloubky, zjišťovat maličké easter eggy v hrách obecně a tryhardit to všechno na 100%. Mému okolí se to (jak jinak) nelíbí, ale co už.

Můj aktuální nick ve hře je The Xero (EUNE), momentálně jsem Gold V a plánuju mířit ještě výš. Hraji od Season 5 a během dvou sezón jsem se naučil, co a jak.

Většinou sám, ale dost mi v putování Summoner's Riftem pomohli známí streameři (bůh ochraňuj Herdyna a Baxtrixe, přesně tyhle nemám na mysli), například Imaqtpie, SoloRenektonOnly, Boxbox, Dyrus, Huni, Febiven, Sneaky a spousta dalších lidí, zmíni...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Většinou sám, ale dost mi v putování Summoner's Riftem pomohli známí streameři (bůh ochraňuj Herdyna a Baxtrixe, přesně tyhle nemám na mysli), například Imaqtpie, SoloRenektonOnly, Boxbox, Dyrus, Huni, Febiven, Sneaky a spousta dalších lidí, zmínil jsem jen některé z nich.

Pokud by někdo měl zájem hrát normálky, určitě se ozvěte. Můžu vám poradit identifikovat vaše specifické chyby, ať už se jedná o micro nebo macro přehled.

Psát toto jsem se rozhodnul hlavně proto, že většina mých m8 dělají stejné chyby. Všichni do jednoho. Někteří z nich vůbec ani nevnímají to, že mají nějaké chyby a raději to svádí na druhé, což je podle mě první nejdůležitější faktor, jak být neúspěšný. Je opravdu důležité spatřit svou chybu a přiznat si ji.

V knize si rozebereme nejdůležitější aspekty hry a ty budou rozděleny do čtyř velkých kapitol, tedy:

1. Laning phase, tedy laning fáze, tam, kam jdete jako první. První z nejdůležitějších věcí ve hře, protože podle toho, jak se vám daří na lajně, se odvíjí váš celý zbytek hry. V týhle kapitole si rozebereme picky, farmu, engage a disengage, vision, tlak na enemy hráče a splitpushing. Samozřejmě toho bude více.

2. Teamfighting, aneb týmové zápasy. Toto je myslím jasné. Týmové potyčky vždycky dokážou rozvrátit celý průběh hry.

3. Objectives, tedy objektivy. Takže draci, baron, Herald a maličkej krab Scuttler (věřím, že se nám všem jednou pomstí). Ve kterých situacích se vyplatí baron, ve kterých zas Elder dragon, proč jít tyto buffy atp.

4. Psychologická stránka hry, věc, o které se příliš nemluví, ale já si myslím, že si zaslouží své místo. Rozebereme si, jak se vyrovnávat se toxickými spoluhráči, jak pracovat s tlakem v sobě, proč je méně někdy více.

Zároveň společně s touto knihou budu připravovat další knihu, která se bude jmenovat "Přiblíženo na:" a ta bude obsahovat všechny championy, rozebrány jejich slabiny a silné stránky, proč je některý champion v aktuální hře lepší a proč tamten zase ne.

A hlavně, pokud něčemu vůbec nerozumíte, nebojte se napsat do komentářů, rád vám odpovím co nejlépe.

Přeji příjemné počtení!



Jak na League of Legends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat