Většina těchto stránek má pouze statistiky, ale uvedl jsem i informativní stránky, kde můžete zjistit aktuální nerfy/buffy, PBE update, kdy vyjde nový champion a další užitečné informace.
Ohledně statistik, je dobré si je pravidelně prohlížet, ať víte, kde jste celou dobu dělali chybu, ať už je to build, špatný masteries, runes nebo špatná farma.
Pro začátečníky:
yoloqpodcast.sk/lol-slovnik-skratky/ - Zkratky běžně užívané ve hře. Doporučuju prostudovat, ať rozumíte všemu, co se hry týče (např. gg, ez, ss)
yoloqpodcast.sk/lol-slovnik-pojmy/ - Pojmy užívané ve hře (např. Toplane, 1v1, instakill, AD, AP)
mobafire.com - Stránka, která zobrazuje nejlépe hodící se buildy pro championy od hráčů pro hráče. Doporučuji, pokud nevíte, co stavět na championa, zejména vy, začátečníci.
- další budou přidány později -
Informační stránky
tryhard.cz - Informační stránka, obsahuje informace o PBE updatech, nové skiny, kdo má momentálně nejlepší winrate apod.
surrenderat20.net - To stejné jako Tryhard, akorát s kvalitnějším obsahem, bohužel pro nás v angličtině.
nerfplz.com - Podobná jako surrenderat20.
Match history, KDA, statistiky
op.gg - Moje snad nejužívanější stránka, jako jediná z mála dokáže zobrazit odhadované MMR, ukáže, jak jste se dostávali nahoru během měsíců, winrate za specifické championy, na které lajně jste měli největší úspěchy a podobně. Platí to pouze pro RANKED HRY
2ez.gg - Taková univerzální stránka. Bere všechno do jednoho.
offmeta.com - Máš náladu na hraní, ale nevíš, kterého championa si picknout.
riftwalk.gg - Opravdu detailní live hra. Zobrazí úplně všechny informace, které jsou třeba.
lolmate.net - Narychlo najde hráče, se kterými hraješ.
lolcounter.com - Najde ti všechny informace o daném championovi.
mobafire.com - Stránka, která zobrazuje nejlépe hodící se buildy pro championy od hráčů pro hráče. Doporučuji, pokud nevíte, co stavět na championa.
probuilds.com - Podobná jako mobafire s tím rozdílem, že se díváte na buildy od skutečných profesionálů ve svém oboru.
wol.gg - Wasted On LoL - Kolik času jsem utratil hraním LoLka. Čas je opravdu orientační, ale ty čísla dokáží občas vyděsit :D
metalol.net - Ukáže, který champion na které roli je momentálně v metě -> momentálně nejsilnější.
lolnexus.com - Detaily ohledně live hry. Elo tvých spoluhráčů i enemy hráčů, jejich win/lose, nejoblíbenější champion atp.
lolking.net - Podobná jako op.gg, akorát to vypadá cool.
elophant.com - Podobná jako op.gg, tahle stránka taky obsahuje funkci, která spočítá všechny tvoje skiny a výsledná známka ukazuje, jestli máš dobré skiny nebo ne.
championselect.net - Najde všechno o daném championovi - tedy counterpicky, countery, lane synergy atp.
ČTEŠ
Jak na League of Legends?
No FicciónKompletní guide, ve které bude popsáno všechno, od toho, co správně stavět na championa až po rozebrání toho, jak správně fungovat v teamfightech. - PRAVIDELNĚ AKTUALIZOVÁNO -