^3.rész^

57 6 0
                                    

"A fiúk világítottak rá tegnap. Flo én szeretlek..."

Elmosolyodtam majd ránéztem. Hirtelen közellebb hajoltam hozzá majd szorosan átöleltem. Kezeimet átkulcsoltam a nyakán és beszívtam azt a külenleges parfüm illatot. Éreztem ahogyan erős karjait szorosan a derekam köré fonja. Mély sóhaj szakadt fel belőle amin én csak mosolyogtam.
- szeretlek Bradley Simpson.- suttogtam a fülébe, majd mosolyogva ránéztem.  Csillogó szemmel nézett rám. Közelebb hajolt hozzám majd megcsókolt. Kezem átkulcsoltam a nyakán és barna fürtjeibe túrva csókoltam vissza. Kezeivel szorosan átkarolt mire én belemosolyogtam a csókunkba.
Homlokát az enyémnek támasztotta és mosolyogva nézett rám.
A romantikus pillanatot (ismételten) Tris szakította meg aki ordítva jött be a szobába.
Brad átkarolta a derekam és úgy néztünk az odrító Trisre.
- Ööö... rosszkor?- vett észre minket. Mi ketten csak elröhögtük magunkat.
-tudod Tris én mindig is csodáltam az időzítő képességed.- mondta halál komolyan Brad. Ekkor már mindhárman elröhögtük magunkat.
Ezek után úgy döntöttünk hogy lemegyünk a másik két fiúhoz.
Amikor leértünk a fiúkhoz ők ránk néztek, majd amikor meglátták az összekulcsolt kezünket kérdőn néztek ránk.
- ti most... együtt vagytok?- nézett ránk félmosollyal Connor.
-mi? Ööö- néztem Bradre.
-igen?- nézett rám azzal a cuki mosolyával. Én pedig kb szárnyaltam a boldogságtól.
- igen. - fordultam Connor felé mosolyogva. Én leültem, Brad pedig végigfeküdt a kanapén, fejét a lábamra hajtva nézett rám. Elvesztem a gyönyörü barna szempárban. Miközben beszélgettünk, a haját piszkálva röhögtünk. Brad néha mosolyogva rámnézett és olyankor mindig ösztönösen elmosolyodtam. Barna göndör tincseit piszkálva figyeltem Bradet. Olyan csodálatos ez a fiú. De komolyan.

Nyolc körül lehetett amikor elkezdtem ásítozni. Elég mozgalmas napom volt kissé fáradt voltam.
- fáradt vagy?- nézett rám Brad.
-egy kicsit- vallottam be.
- itt maradsz éjszakára?- nézett rám félmosolyával.
- szeretnéd hogy maradjak?- válaszoltam szándékosan húzva az agyát. Mire ő csak bólintott.
- oké. Akkor maradhatok.- mondtam mosolyogva mire csak bólintott.
Viszont kilenc körül úgy döntöttünk hogy felmegyünk.

- tudsz adni egy pólót?- Kérdeztem mikor felértünk a szobájába. Bólintott majd odament a szekrényéhez, majd kivett egy szürke pólót majd odadobta nekem.
- törcsi és szappan benn van - mondta mosolyogva majd közelebb jött.
- köszönöm- mosolyodtam el bólintva. Bementem a fürdőbe, ahol miután bezártam az ajtót lefürödtem.
Miután lefürödtem visszamentem a szobába. Brad éppen nekem háttal ült az ágyán. Odaültem mellé, és ráhajtottam a fejem a vállára.
- kész vagy?- nézett rám mosolyogva.
- aha- mondtam mire csak bólintott majd adott a számra egy puszit. Felállt majd elment a fürdőbe. Mikor kijött én a falnak dőlve ültem az ágyon. Kijött. De nem akárhogy. Egy szál boxerbe. De komolyan. Fél szemöldökömet felvonva néztem rá.
- tetszik mi?- mutatott magára perverz vigyorral. Hitetlenül elmosolyodtam. De azért tetszett a látvány. Nem túl kigyúrt de azért kellően erős felsőtest...

Befeküdt mellém az ágyba mire én mellkhasára döntöttem a fejem. A hajamat piszkálta. Mosolyogva néztem fel rá.
- elvagy?-kérdeztem miközben mosolygó fejét néztem.
- aha- röhögött fel mire én is felnevettem.
Visszafeküdtem a melkhasára és csak élveztem hogy Brad mellett lehetek, miközben ő szorosan átkarol engem.

Midle of the night 《HU》Where stories live. Discover now