Flora Elizabeth Clare vagyok 19 éves. Senkim nincsen. A szüleim meghaltak amikor három éves voltam és egy árvaházban nőttem fel. Amint nagykorú lettem és kiszabadultam onnan a szüleim pénzéből vettem egy házat és odaköltöztem. Ez volt egy éve. Jelenleg Londonban élek és munkát keresek. De szinte sehova nem vesznek fel. Jó hogy megvan az emelt angol érettségim de emellett csak egy érettségit tudok felmutatni. Lehet hogy tanulnom kéne...
Éppen egy bár szerűségb mentem be megint munkát keresni, ahol éppen egy négytagú banda játszott. Nem figyelve rájuk odamentem egy kiszolgálóhoz akinek elmondtam hogy mit szeretnék. A válasz pedig ugyanaz volt mint mindenhol. Nem elég egy érettségi. Szakmai diploma kell. Hát akkor menjenek a diplomájukkal együtt a jó büdös picsába... Csalódottan álltam meg a kissebb tömeg mellett és néztem ahogyan a négy fiú zenél. Az énekes srác az egyik szám alatt végig engem nézett. Elvesztem a gyönyörű barna szemeiben. Csak álltam és néztem őt. Ő pedig énekelve és mosolyogva engem nézett. Nem értettem hogy miért de olyan jó volt. Mikor vége lett a koncertnek elővettem a mobilomat és megnéztem hogy hol vannak még ilyen helyek a közelben ahova mehetnék munkát nézni.
Hirtelen egy kar nehezedett a vállamra. Ilyedten kaptam oda a fejem. A kar az énekes fiúhoz tartozott...
- Szia. Bradley Simpson vagyok.- szólt kissé mély, megnyugtató hangján.
- Szia. Flora Clare.- mosolyogtam rá. Éppen megszóalt volna amikor a rajongók észrevették, és elkezdtek rohanni felé. Hirtelen a kezembe nyomott egy papírt, majd eltűnt a rajongók seregében.
Furcsa érzéssel léptem ki a bár ajtaján. Kinn megálltam egy nyugis helyen majd kinyitottam a papírt.Bradley Simpson. Mobil szám, Insta, és Face elérhetőség. Ez fura. Miért adja nekem egy híresség a mobil számát? Zűrös gondolataimmal nem törődve elraktam a zsebembe a cetlit majd fojtattam munkakereső utamat.
Késő délután értem haza. Ledobtam a táskámat, majd csináltam egy teát. Miközben ittama teámat a cetlire leírt insta nevet megkerestem majd bejelöltem Bradet. Pár perc múlva jött az üzenet hogy bejelölt. Majd rám írt...
Brad: Szia.
Flora:Szia
Brad: Figyelj csak... ma reggel nem tudtunk beszelni. Holnap bepotolhajtuk? 😉
Flora: hát.... nem is tudom...
Brad: naaaa
Flora: jojo legyen. Hol és mikor?
Brad: Fél egy a bisztrónál ahol ma felléptünk?
Flora: oké. Akkor ott taliEl sem hiszem hogy igent mondtam. Egy híres énekessel találkozom? Olyannal aki még helyes is??? OMG 😄
STAI LEGGENDO
Midle of the night 《HU》
Fanfiction"senki sem tökéletes. De vannak akik tökéletesek egymás számára" *Brad *Tris *Con *James *The Vamps fanfiction *Elkezdve:17.08.29 *Befejezve: * A story az enyém ne lopd!