1.Kochasz grać w piłkę i grasz w nią całkiem nie źle. Pewnego razu Tenma zaprosił Cię na trening. Kariya był przeciwny temu ,abyś z nimi zagrała.
Kariya:Co ? Ona ma grać z nami ? - wskazał palcem na Ciebie. Jedak reszta jakoś go ubłagała. Tsurugi podał do Ciebie piłkę. Biegłaś z piłką zgrabnie omijając przeciwników ,jednak potknęłaś się o kamień.
Kariya: Jej mina jak spadała !!! Plissss powiedzcie ,że ktoś to nagrał !!!
2. Jesteś dziewczyną Axela. Pewnego razu jego siostra wypaplała (przypadkiem) przy obiedzie ,że ma dziewczynę. Wtedy jego ojciec postanowił z nim o Tobie pogadać.
Jego tata: Axel...synu...wiem ,że masz dziewczynę...
Axel: * Oj... Mam chyba problem...*
Jego tata : A chociaż ładna jest ?
Axel: Tak. Bardzo... * Czyli nie mam przechlapane ? Jest,jest,jest !!!!*
3. Sylvia zapoznała Cię z fajnym chłopakiem. Raz przyprowadziłaś go ,aby poznał chłopaków.
Ty: Chłopaki to jest [Możesz wybrać imię].- pogadaliście z nimi jeszcze trochę. - [Zdrobnienie imiona tego chłopaka] idziemy już spać ?
On: Tak. - wzięliście się za ręce i zmierzaliście w stronę wyjścia. Chłopacy prowadzili was wzrokiem ,aż wyszliście.
Jude: * Zabije ,rzesz tego.... !!!! *
Mark: * Oj...Coś czuję ,że Jude nie jest zachwycony...*
Axel: * Co by się stało gdyby on by tak ,,przypadkiem'' przy mojej pomocy zszedł ze schodów ?*
____________________________
*......* - w myślach.
Wróćmy do pytania Axela...Odpowiedź moja brzmi następująco...
Traciłby do szpitala w stanie krytycznym. (przesadziłam z tym stanem krytycznym :/)
Wasza odpowiedź na pytanie Axela to....?
Do następnej części :) !
YOU ARE READING
| Inazuma Eleven | Imagify
Teen FictionZapraszam na Imagify ,w którym ty jesteś główną bohaterką. :) (Dla nastolatków)