Jesteś menadżerką Inazumy Japan dostaliście zaproszenie na przyjęcie niestety (według cb ,bo nie lubiłaś nosić sukienek) trzeba było ubrać się elegancko. Gdy już się ubraliście i uszykowaliście zeszłaś z dziewczynami na dół.
Sylvia: I jak ?
Wszyscy: Ślicznie...
Tsunami: No ładnie...ale [T.I] wygląda śliczniej.
Sylvia,Celia i Camelia: W takim razie zakaz gier video...
Tsunami: Co...???
Jude: I po co się odzywałeś ?
Kiedy Tsunami zaczyna o tb gadać ,a wszyscy mają tego po dziurki w nosie.
Tobitaka: *Boszeee nic tylko [T.I] i [T.I] a moja fryzura to co sama się zrobi !!!!* (nwm czy on taki był na prawde ale przymknijcie na to oko)
Jesteś chora i chłopacy postanowili się tb zająć i służą ci na każdą Twoją zachciankę.
Jude: Dobra chłopaki [T.I] jest chora i musimy się nią zająć.
Ty(z salonu): Chłopaki jest mi zimnnnooo dacie mi jakiś koc ?!
Jude, David i Caleb: Już biegniemy !!!!
Henry: Ej... Byron kto to ta dziewczyna ,która siedzi tam na ławce.(Henry to chyba taki jeden z liceum zeusa) - pokazuje na cb.
Byron: Nwm...Słyszałem od kogoś ,że ma na imię [T.I].
Henry: Serio? Ładna jest...
Byron: No co ty nie powiesz ? - patrzy na niego jak na idote. Przy tym pokazując ,że on też ma na cb oko.
_________________________________________________________________
[T.I] - Twoje Imię
[T.N] - Twoje Nazwisko
[I.T.P.] - Imię Twojej Przyjaciółki
*-----* - w myślach
Który imagif podobał się wam najbardziej :) Piszcie w komku.
YOU ARE READING
| Inazuma Eleven | Imagify
Teen FictionZapraszam na Imagify ,w którym ty jesteś główną bohaterką. :) (Dla nastolatków)