פרק 1

164 16 5
                                    

"גונגקוק קום שלא תאחר ליום הראשון שלך ללימודים" אמרה אימו של גונגקוק,"טוב אומה אני קם " אמר בעודו נהנך, קם מהמיטה  והולך לצחצח שיניים ולהתקלח.

15* דקות לאחר מיכן*
גונגקוק יוצא מהמקלחת לבחור בגדים אחרי דקה של חשיבה הוא בחר בחולצה לבנה ארוכה גינס כחול בהיר ונעלי בלנסטון אהובות עליו,כשסיים ליתלבש נעמד מול המראה לסדר את השיער שלו כמו שהוא אוהב (הוא יכול להביא שעות בישביל שהיה לו שיער מסודר),כשסיים הוא יסתקל שוב במראה ליראות עם לשנות משהו אבל לא זה יצא לו בצורה מושלמת😜 .

גונגקוק סיים ויצא מהחדר שלו לכיון המדרגות כשאחיו הגדול עצר אותו "מזל טוב קוקיייייי יום הולדת שמח~" אמר אחיו הגדול בהתרגשות
"תודה שזכרת היונג או שזה אומה יזכירה לך "
ציחקק גונגקוק בזמן שאחיו הגדול נתן לו אגרוף לא חזק בכתף "אני הפעם ניזכרתי בעצמי" אמר גאה בעצמו,ושניהם ציחקקו וירדו לארוחת בוקר .

"מזל טוב גונגקוקי שלי, איך גדלת כל כך מהר זה מרגיש כאילו ליפני כמה דקות אתה הייתה רק תינוק ותיראה אותך עכשיו בן 19"
אמרה אימו ונשקה את גונגקוק בראש.

5* דקות לאחר מיכן*
גונגקוק סיים לאכול ופינה את הצלחת והכך לכיור.
"גונגקוק" "מה אומה" "אני שמעתי שהיום תבאו אילכם לכיתה בחורה חדשה , אומרים שהיא יפה וחמודה ודיברתי אם אמא שלה מקודם היא מעוד נחמדה אוליי תכירו" אמרה אימו בעוד מחייכת חיוך קטן "דיי אומה"
הסמיק גונגקוק, "טוב עם סיימת לאכול לך קח את התיק ורוץ כדי שלא תאחר לבית ספר "
ואמרה אימו "טוב אומה" אמר "אה,וכמעט שכחתי אני ואחיך הולכים היום לאין שהו אז אל תשכח לקחת מפתחות" אמרה
"כן אומה לא אשכח עוד משהו לפני שאני יוצא?"אמר גונגקוק "אממ... לא זה הכל"
"אוקיי אז אני יוצא" אמר כשלקח את התיק והמפתחות.
"ביי אומה ביי היונג" "ביי"

*אחרי 15 דקות של הליכה לבית הספר*
גונגקוק עבר בשער הגדול נהנח כאשר משהו מבהיל אותו מאחור "מזל טוב קטנצ'יק!"
גונגקוק מיד זיהה את הקולות של הבחורים ,
זה היו טהיונג וגימין חבריו הטובים "חברה עוד פעם אתם מתגנבים מאחורי זה הסוף שלכם"
אמר גונגקוק בציניות.

הוא אהב את החברים שלו הוא ידע שהם חברי אמת שיעזרו לו בכל צרה ולא יבגדו בו הוא שמח מהידיעה שהם נשארים איתו ולא הולכים.

גימין גונגקוק וטהיונג היו בדרכם למבנה כאשר הם ראו את הוסוק וגין ,
הם יתקרבו אחד לשני "מזל טוב קוקי קטן שלנו" גין אמר "מזל טוב עוגיה" הוסוק אמר "תודה" אמר גונגקוק .
"רגע... איפה יונגי ונמגון?" טהיונג שאל "אין לי שמץ של מושג" הוסוק הגיב "הם בטח מתאמנים איפשהו על הראפ והריקוד שלהם"
גונגקוק אמר "כן יש בזה משהו" אמר גימין
"עם כבר הוסוק אתה גם צריך לאתמן" גין אמר "אההה ורק שלא יפלו וישברו לי עכשיו משהו,אני לא רוצה צרות אני דואג כל פעם שאני לא יודע איפה הם😣... איפה הם!"
"אתה כזה דעגן אומה גין" אמר גונגקוק
והיה ציחקוק קל מכולם "טוב בואו נלך למצוא אותם" אמר טהיונג וכולם הלכו לחפש ,
הם היו כמעט בכל מקום בבית הספר ולא מצאו אותם ואז הם נזכרו במקום הסודי שלהם שזה היה ביתן עץ קטן עם מראות ליד הסורגים של הבית ספר שם הם היו מבלים ביחד כל זמן להיות , הבנים רצו לשם פותחים את הדלת ומוצאים אותם אבל הם לא לבד .....

ההמשך יבוא בשבוע הבא אני ינסה לעוציא את הפרק הבא בקרוב וכמה שיותר מהר
אוהבת ביי❤💗💖💛💙💜💚

אוהבים בזהירותWhere stories live. Discover now