פרק 2

118 8 5
                                    

אתם חיכיתם לזה הרבה זמן אבל הנה זה יוצא
תהנו

"היי פיצקי"אמר נמג'ון כשכולם מסתכלים על הבחורה שיושבת בצד"ומי את?"ג'ימין שאל אותה "אממ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"היי פיצקי"אמר נמג'ון כשכולם מסתכלים על הבחורה שיושבת בצד
"ומי את?"ג'ימין שאל אותה "אממ...היי,אני היא הלמידה החדשה סאנג הו אני הבנתי שאני ילמד איתכם בכיתה השנה אז נעים להכיר" קולה של סאנג הו היה עדין ויפה"אה...ומה את עושה כאן?"שאל טהיונג "אני עברתי פה ליד ושמתי מישהו שר אז הייתי מעוניינת מה יש שם ומי שר את זה ונכנסתי לראות ואז דיברנו היכירנו... אתם בטח ג'ימין, ג'ין, טהיונג, ג'ונגקוק והוסוק נכון😅?"אמרה "כן"כולם ענו בפה אחד.
טהיונג יסתכל על ג'ונגקוק עם מבט מוזר ,לג'ונגקוק היה מבט של מישהו מאוהב וטהיונג אמר "אני חושב שמישהו פה מאוהב"וג'ונגקוק וסאנג הו הסמיקו "דיי טהיונג" אמר ג'ונגקוק
"את יודעת שיש לבחור הזה פה יום הולדת ",אמר הוסוק והצביעה על ג'ונגקוק "או כמעט שחכתי מזל טוב פיצקי" אמר יונגי "כן מזל טוב ג'ונגקוק" נמג'ון אמר "או אז אתה ילד יום ההולדת" אמרה סאנג הו מחוייכת "מזל טוב~" אמרה, ג'ונגקוק הסמיק "תודה"אמר
*צילצול*
טוב יאללה עם אנחנו לא רוצים לקבל עונש על היום הראשון , כדי לרוץ לכיתה" אמר ג'ין "כן ג'ין" "טוב יאללה הוא חברה" אמר טהיונג "זה כולל אותך סאנג הו"אמר נמג'ון " אה כן אני באה"
אמרה מחייכת.

'אחרי שעתיים בכיתה צילצול להפסקה 1'

ג'ונגקוק שם את הציוד בטיק "היי עוגיה אתה בא" אמר הוסוק  "כן רגע" ענה,והבנים יצאו מהכיתה "אז נו ג'ונגקוק " אמר שוגה "מה" ענה "אתה מאוהב אה" "מה ללללא" "אז למה אתה מגמגם" טהיונג שאל "כי ככה ,זה מביך בכל זאת" " נו קדימה קטן אתה יכול להגיד לנו הכל" אמר נמג'ון ,"ואתם תלכו ותגידו את זה לכולם ?"  "מה לא ,אתה לא בותח ב'אחים הגדולים שלך'" שאל גין ,"אני כן אבל היא ..." "מה היא" "סאנג הו היא... חמודה" "ידעתי ידעתי ידעתי" אמר טהיונג קופץ כולו מחויך "אוקיי קוקי הקטן שלנו מאוהב"אמר גין "דיי נו רק הכרתי אותה,אתם מכירים אותי חברה אני לא אחד של אהבה ממבט ראשון" אמר, "טוב נו מה זה משנה" יונגי אמר "יאללה בוא נלך לאכול" אמר גין "אתה תמיד רעב היונג "אמר ג'ונג קוק וכולם ציחקו .


*בינתיים אצל סאנג הו*

"אז סאנג הו מה את חושבת עליו"שאלה חברה שלה יאנג ג'אה (דמות חדשה ,החברה הכי טובה של סונג הו) "דיי נו אני אפילו לא מכירה אותו" עונה לה בחזרה "את רצינית איתי תסתקלי עליו הוא כזה חתיך ובטוח גם בקטע שלך" "דיי כבר לדבר שטויות טוב" "טוב בסדר" " ומה איתך ?" "מה איתי?"                                               את לא מורידה עיניים מטהיונג " "לא נכון" "כן נכון את דלוקה לו על התחת"  "לא נכון!הוא פשוט נראה טוב , הוא יכול להיות דוגמן!" אמרה יאנג ג'אה "הדוגמן שלך" אמרה סאנג הו בלחש מצחקקת "נו דיי סאנג הו, או שאני עכשיו הלך להגיד לג'ונגקוק שאת אוהבת אותו!" "ואני הצעק ברמקולים לכול בית הספר שאת דלוקה ומאוהבת על התחת של טהיונג ."



הפרק הראשון להיום פרק ההמשך שכול כך חיכיתם לו עכשיו היה עוד אחד אוהבת מעוד מעוד מעוד תודה שאתם קוראים את הספר תשימות כוכב ותשאירו תגובה!

עוד 2 דברים 

1. מה אתם חושבים שהיה בין השניים זה יקרא או לא 

2.יש לספר כבר 100 קריאות יאי תודה רבה!


ביי בנתיים


אוהבים בזהירותWhere stories live. Discover now