#3 Szereplők

1.7K 119 16
                                    

Szerintem akkor a legjobb, ha megengedjük az olvasóinknak, hogy azt képzelhessenek a szerep helyére, akit csak szeretnének.

Ne kezd úgy a könyvet, hogy képeket illesztesz be a főszereplőkről és alájuk írod, hogy ki milyen és mit csinált. Ezt az olvasóid úgy sem tudják észben tartani főleg azért, mert túl sok információt próbálsz elmondani nekik. A borítódon és a képeken/GIF-eken szerepelhet a kedvenced, de hagyd kibontakozni az olvasóid fantáziáját, hadd képzeljék el olyannak, amilyennek csak szeretnék. Ebben természetesen nincs semmi hiba biztos vagyok abban, hogy rengetegen szeretik a fanfictionos könyveket, ez csak az én véleményem volt.

Viszont:

Ha mégis úgy döntesz, hogy személyeket kötsz a szereplőkhöz, ne írj róluk semmit. Azok a dolgok amiket a kép alá írnál, az csak neked fontos, hogy tudd kit hogyan szeretnél ábrázolni. Az olvasóidnak elég ezeket akkor megtudnia, amikor megformálod őket a könyvedben.

Én például mindenkinek leírtam a nevét és egy rövid leírást írtam róluk egy füzetbe, hogy ne felejtsem el ki milyen és hogy néz ki. Ez kell egy kis támaszként, de csak neked. Hiába írod le nyolc szereplő alá hogy hogyan néz ki, mert nem fogják megjegyezni. Túl sok személy túl sok különbséggel, túl sok információt hordoz magával. Sokkal élvezhetőbb egy könyv, ha ott derül ki, hogy ki kicsoda és milyen, amikor eljön az ideje, amikor összefutnak és megismerkednek.

Mint mondtam ez nem egy nagy hiba, hisz vannak akik szeretik, ha valakiről szól a történet, illetve ha valakinek nem tetszik simán átugorhatja és rátérhet a történet olvasására. Ez csak az én véleményem és gondolatom, hogy lehet jobb, ha nem egy fanfictionból próbálsz felépíteni valakit. Próbálj egyedi elemekből dolgozni, amik különlegessé teszik és egyedivé azt a karaktert, mert szerintem sokkal szerethetőbb tud lenni, ha valaki újjal ismerkedsz meg egy könyvben, nem pedig egy hírességgel.

 Próbálj egyedi elemekből dolgozni, amik különlegessé teszik és egyedivé azt a karaktert, mert szerintem sokkal szerethetőbb tud lenni, ha valaki újjal ismerkedsz meg egy könyvben, nem pedig egy hírességgel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Hogyan írjunk?Onde histórias criam vida. Descubra agora