5. Časť - Sme spolu ❤️

325 11 0
                                    

Pohľad Harryho

Som rád že môže byť Annie moje dievča . Konečne som to nemusel držať v sebe a pobozkal ju .

S Annie a Emm sme šli dole za chalanmi . Ruka v ruke s Annie sme si sadli . Emm si prisadla ku Niallovi a on si ju posadil na kolená .

Ja a Annie to ešte chalanom nepovieme . Veď hneď to vedieť nemusia . Navyše by to riešili a rozoberali .

Annie to jej ocovi a zároveň nášmu šéfovi nechce povedať . Bála sa že jej to zakáže .

Už ma nudilo pozerať telku . Akože bavilo ma , že Annie sa ku mne túlila a pohľady chalanov stali za všetko .

,,Ehmm čo tak si zahrať nejakú hru ." Zahlásil som a všetci sa na mňa pozreli .

,,Ano , fľašu ." Povedal Luis a išiel po fľašu alkoholu .

Keď ju doniesol tak sme si sadli do kruhu . Vedľa mna sedela Annie a Niall . 

*****

Keď fľaša ukázala na mňa tak otázku dával Liam : ,,Si nadržany ?"

,,Ano ." Povedal som a usmial sa .

,,A z koho ?" Opýtal sa Louis .

,,Z Annie ." Odpovedal som a ona si ma pritúlila ku sebe .

Buď som v tu chvíľu zaspal alebo som bol natoľko ožratý , že som si odvtedy nič nepamätal .

Ráno

Zobudil som sa vedľa Annie , bola oblečená a ja tiež takže báť sa nemusím . Boli sme u nej v izbe a ona my ležala na hrudi . Začal som ju hladiť po hlave a dal jej pusu na vlasy . Bola tak zlata keď spala .

Usmievala sa a ruky mala obmotané okolo môjho pása . Keď som sa pohol tak sa zobudila .

,,Dobré ráno princezná ." Pozdravil som ju a ona mi dala pusu .

,,Dobré ráno princ ." Dodala a a usmiala sa .

Šiel som sa prezliecť a ona tiež .

Pohľad Annie

Osprchovala som sa a obliekla :

Bola som hladná a tak som sa šla naranajkovat'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bola som hladná a tak som sa šla naranajkovat' .

V kuchyni bol oco a robil nám raňajky . Moc rada som pomáhala ocovi s varením a tak som mu pomohla aj toto ráno .

,,Princezná to čo tu tak pekne vo.... ." Nedopovedal lebo si všimol môjho oca .

,,Princezná ?" Pozrel sa na Harryho nechápavo môj oco .

Otec Manažér ? .H.S. |SK||DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now