8. Časť - 13+ , PRANK ! 😏

264 11 0
                                    

Dala som mu pusu na pusu . No z malej pusi sa stalo bozkávanie .

Pritiahol si ma ku sebe a v tu chvíľu mnou prebehol adrenalín .

Moje ruky zaleteli do jeho vlasov a on my zmáčkol zadok .

Pomalým kroko so mnou prešiel ku gauču a oprel ma oň . Rukou prešiel po mojom bruchu a ja som si ho pritlačila o prsia .

Potichu zavzdychal a ja som mu prešla po leme plaviek . Áno Harry mal ešte plavky . Lebo zaspal dole .

Jeho to očividne nabudilo , keďže už cez plavky som mohla vydieť jeho nadržanosť .

Ľahol si so mnou na gauč a ja som mu dala dole tie plavky . No to by nebol on keby mi neda dole nohavičky .

Celý čas sme sa bozkávali .

,,Môžem ?" Šepol a ja som vzdychla .

,,A-Ano !" Povedala som a on si skusol spodnú peru .

Pomaly ho do mňa vsunul . Nechceli sme vzdychať keďže nechceme zobudiť ostatných . A tak sme potichu vzdychali pomedzi bozky .

Dobre som vedela že už za chvíľu budem . V tom sa Harry urobil a mnou tiež prešiel ten skvelý pocit .

Síce sme už boli po sexe aj tak sme sa bozkávali . Zrazu sme začula otváranie chladničky .

,,Harry mám pocit že tu niekto je ." Povedala som a on len dodal : ,,To sa ti iba zdalo ." Ja som to teda nechala tak a stále ho bozkávala .

Zrazu sa zasvietilo v miestnosti .

,,Čo tu vy dvaja kurva robite ?" Opýtal sa Louis a ja som sa zľakla .

,,Do pekla Loui !" Povedal Harry keď videl Že Luis si to odfotil .

,,Vy dve hrdličky by ste mali prestať s tým šukaním ." Hovoril zo smiechom keď ho Harry naháňal .

,,Ak nechce Annie deti tak by ste to mali prestať robiť ." Smial sa ako sprostý a asi tým zobudil aj ostatných .

,,Do pekla Louis čo tu vystrájaš ako päťročné decko ." Hovoril rozospatý Liam ktorý kráčal dole schodami .

,,Harry hoď mi prosiiiim tie nohavičky ." Poprosila som ho keď sa vracal ku mne .

Podal mi ich a ja som si ich obliekla . Zabalila som sa do deky a sedela na gauči .

,,Ouuuuuuu Harold ." Zahľadel sa Zayn na Harryho pohlavný úd ktorý bol celkom tvrdý .

Samozrejme už mal na sebe spomínané plavky.

Zrazu sa dole zrútil Niall ktorý bol nejako od rúžu na pery .

,,Po-po-počkať , Niall ? " hovorila som keď som si to všimla lepšie .

,,To je Ehmmmmm........... Nič ." Povedala som keď som uvydela jeho vyraz . Bolo na ňom vidno že o tom nechce hovoriť .

,,Takže Louis kto ťa tak rozosmial keďže si nás zobudil ?" Opýtal sa ho Liam a ja som Harrymu stlačila ruku .

,,Noooooo ........ ," začal ," To Annie a Harry si to tu rozdávali a ja som si šiel dať jedlo keď som počul to nechutné mľaskanie . A ako som tak zasvietil videl so Harryho ako laží na Annie a tak som ich odfotil . Harry za mnou začal behať nahý a ja som si z nich robil srandu ." Dokončil a vybuchol smiechom .

,,Ahaaaaaa takže Harold si tu robí malé banániky s Annie ." Povedal Liam a ja som sa zamračila .

Počkať veď on mal pravdu . My sme nepoužili .......... .

Otec Manažér ? .H.S. |SK||DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now