22

12.2K 913 286
                                    

Miniyng:Nedeni bu muydu yani?

Günlerdir yüzüme bakmamanın ve beni gördüğünde yolunu değiştirmenin sebebi Hei ile olan ilişkimi öğrenmen mi?

Parkson:Yoongi ben..

Miniyng:Jimin sen ne?

Gerçekten bunun için mi bana bunu yaşatıyordun?

Parkson:Yoongi bak

Miniyng: Asıl sen bak Jimin

Ben geçmişimi değiştiremem anladın mı?

Senin geçmişimi sorguladığını düşünmüyordum.

Parkson: Sorgulamıyorum!

Miniyng:Peki bu yaptığın ne Jimin? Buna başka ne ad verebilirsin?

Parkson:Yoongi

Yapma

Ben senin geçmişini zaten kabullenmiştim , bunu bilerek sana seni sevdiğimi söyledim.

Miniyng:Sonra ise eskilerimden birini öğrendin ve beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştın.

Parkson: Hayır yapmadım

Ben sadece sindirmeye çalışıyorum tamam mı?

O benim en yakınlarımdan birisi , o benim kuzenim.

Ve o gün bana yatakta ne kadar iyi olduğunu , kaç tur attığınızı anlattı.

Bu benim için bile fazla Yoongi , ben seni bu kadar çok seviyor ve kavuşacağım zamanı bu kadar kolluyorken bunu öğrenmek berbattı.

Miniyng:Jimin bu konuda ne yapacağımı bilemiyorum.

Yapacak birşeyim olmadığı çok belli değil mi?

Önüne belki de bundan daha fazlası çıkacak , eğer sen her seferinde böyle davranırsan nasıl biz olacağız?

Seninle bir gelecek , anılar biriktirmeyi  istiyorum fakat geçmişimi değiştiremem.

Parkson:Yoongi.

Ben seni herşeyin ile sevdim , bundan sonra da aynı şey olacak fakat lütfen beni de anla.

Miniyng:Jimin sadece gerçekten ne yapmak istediğini ve diğer herşeyi düşün.

Eğer hala benimle olmak istiyorsan konuşalım olur mu?

Diğer türlü ikimizde zarar görürüz.

*Miniyng çevrimdışı.*

Çıldırıcam bu nasıl tatlı bir fanart appapadikdja

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıldırıcam bu nasıl tatlı bir fanart appapadikdja

Ayrıca yavrumlar , sizin izin Vkook hikayemi yayınladım neden okumuyorsunuz? ha canım niye okumuyorsun söylesene.

bro ❆ yoonmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin