23

12.6K 896 280
                                    

"Ciddiyim , kesin şunu." Taehyung ve Jungkook Jimin'nin söylediklerine karşılık gülerlerken Jimin gayet ciddi bir ifade ile onları izliyordu.

"Söylediğin şeyi ciddiye alamıyorum." Taehyung konuştuğunda Jungkook'da ona katılırcasına kafasını salladı ve gülüşü arasından mırıldandı.

"Sen ve Yoongi ile yüz yüzeyken onu öpmek ha?" Taehyung sevgilisinin omuzuna kolunu atıp kendine çekti. 

"Sen daha onun yanında konuşurken şekilden şekile giriyorsun! Jungkook'u bana ayarlamaya çalışırken sevgili rolü yapışınızda senin elinden tuttuğunu hatırlıyorum.Gün boyuca eline bakıp durdun Jimin!" 

Jimin ve Yoongi yaklaşık 1 haftadır ne konuşmuş ne de karşı karşıya gelmişlerdi.Yoongi Jimin'i gördüğünde Taehyung ve Jungkook'un yanından ayrılıp , gidiyordu.Jimin ise sinirden kudurup duruyordu.Arkadaşının bu hali hoşuna gitmesede aralarını kendilerinin yapmalarını istiyordu Taehyung.

Kendi işlerini halletmek zorundaydılar.İkisinin de aklı yerindeydi.

"Yarın el ele gezdiğimiz zaman göreceksiniz!" Jimin arkadaşlarının yanından sinirle ayrılıp kalabalık koridor boyunca yürürken gözleri Yoongi'yi arıyordu.Biraz önce onu görmüştü fakat tekrar kaybolmuştu gözünün önünden.

Jimin önüne bakmadan ilerlediği koridor köşesinden dönerken birisiyle çarpıştı. Geriye doğru sendelerken karşısında ki belini kavrayıp yere düşmesini engellemişti.Jimin karşısında ki omuzlara sıkıca tutunurken gökte aradığını yerde bulmuştu.

Yoongi Jimin'i kaldırıp belinde ki elini çekti.Biraz önce ki yakınlıkları boğazını kurutmuştu.

"Üzgünüm." Yoongi  yanından geçmek üzereyken Jimin engellemiş ve kızları kıskandıracak derecede ince ve damarlı bileğe tombul ellerini dolayarak onu peşinden sürüklemeye başlamıştı.

Yoongi böyle bir şeyi beklemediği için afallarken Jimin gayet ciddi bir şekilde işini yapıyor ve Yoongi'yi peşinden sürüklüyordu.Daha düşünürken bile kendinden böyle bir şey beklemezken yapıyor oluşuna inanamıyordu.

O , konu Yoongi olduğunda dünya'nın en çekingen insanı olabiliyordu.

Biraz önce boşalmış olan edebiyat sınıfına girip Yoongi'yi peşinden sokmuş ve kapıyı kapatarak arkasına yaslamıştı.Yoongi Jimin'nin hareketleri karşısında sadece yutkunabildi.

"Ne yapıyorsun?" Jimin elini saçlarının arasından geçirip Yoongi'ye doğru büyük bir adım attı.Aralarında ki mesafe azalmış ve bu Jimin'i içten içe heyecanlandırmıştı.

Jimin , Yoongi'ye nefesini hissedecek kadar yakınlaştı.Heyecan ve gerginlik ile verilen titrek nefesleri birbirlerine karışırken Yoongi hala Jimin'nin ne yapacağını merakla bekliyordu.

"Ben artık benden kaçmanı istemiyorum." Tombul parmaklarını Yoongi'nin pürüzsüz beyaz yanağında gezdirdi.

Yoongi dudaklarını araladı.

"Sana düşünmeni-" Jimin işaret parmağını Yoongi'nin pembe dudakları üzerine yerleştirdiğinde sözünü kesmişti.

"Düşünerek boşa harcayacağım zamanı , seninle birlikte olarak dolu dolu geçirebilirim." Ve beklenen hamle gelmişti.Jimin'nin üzerine gülen arkadaşlarının bu sahneyi görmesi gerekiyordu.

Jimin dolgun dudaklarını Yoongi'nin pembelerine sabitlemişti.Yoongi Jimin'nin hareketi karşısında şaşkınlık ile gözlerini açmışken , Jimin'nin kapalı gözlerini gördü.

Jimin ufak öpücükler sonrası dudaklarını ayırmış ve gözlerini aralarayarak Yoongi'nin aşık olduğu küçük gözlerine bakmıştı.

"Artık benden kaçmayacaksın , öyle değil mi?" Yoongi Jimin'nin ufak bir kedi gibi bakmasına dayanamayıp gülümsedi.

Diş etleri görünmüş ve ortaya harika bir manzara çıkmıştı.

Jimin'e cevap vermek için dudaklarını aralamak yerine kafasını iki yana sallayıp Jimin'nin tadına hayran kaldığı dudaklarına tekrar uzandı.


Dudak fetişi

Dudak fetişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bro ❆ yoonmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin