,,Kup letenky. To je hlavní" opakovala jsem si v hlavě. Letadlo které odlétalo za čtyři a půl hodiny by mělo mít ještě několik volných míst. Rychle z kufru vyndám notebook a objednám je. Měla jsem pravdu. No teď mi dělali starosti kufry. Rychle jsem se otočila na židli a bleskurychle začala věci skládat do dvou velkých kufrů. Jelikož to letadlo patří mému kamarádovy tak mi dovolil si sebou vzít dva velké kufry. Když jsem je dobalila tak jsem je zamotala igelitem abych to nemusela dělat na letišti. Pak už jsem se jen oblékla, rozloučila se a nastoupila do taxíku který na mě čekal. Když jsem dojela na letiště ve svém outfitu:

se rozeběhla dovnitř. Doběhla jsem k pásu a kufry odevzdala přičemž jsem si vyzvedla letenku. Pak jelikož jsem měla ještě hodinu tak jsem si šla sednout do McDonaldu. Koupila jsem si pití a jídlo. Když jsem dojedla šla jsem rychlím krokem k přepážce. Svojí kabelku jsem položila na pás a prošla.
V LETADLE:
Právě sedím na svém místě. Sedím u okénka a vedle mě starý pán s paní. Byli tak hodní a pustili mě k okénku. ,,Děkuji" řekla jsem a připoutala se. Jen souhlasně kývli a já dál koukala z okna. Když už jsme byli ve vzduchu tak jsem usnula.
PO VÝSTUPU Z LETADLA- ANGLIE:
Vystoupila jsem z letadla. Hned jsem nasála čerstvý vzduch. Bylo zrovna po dešti. Všude bylo mokro a poslední kapky padali na mou tvář a oblečení. Pak jsem vešla do haly. Kde se to hemžilo lidmi. Rozhlížela jsem se a při tom slyšela různé jazyky. Došla jsem k pásu. Hned jako první byli mé kufry. Vyzvedla jsem je a odešla ven. Čekal tam taxi který mě měl vysadit před mým pronajatým domem. Vyjeli jsme. Projížděli jsme různými ulicemi. Kochala jsem se krásou tohoto krásného místa. Můj dům byl kousek od centra Londýna. Vystoupila jsem a taxikář mi vyndal kufry. Pak chtěl ještě podpis a deset liber. Vydala jsem se k domu a našla pod rohožkou klíč. Vešla jsem do velkého domu. Kufry při zamykání dopadly na zem. Byla jsem jako dítě. Rozeběhla jsem se po domě a koukala do všech místností. Pak jsem doběhla až do velké ložnice. Dopadla jsem zády na postel a usnula vyčerpáním z toho dlouhého a otravného letu.
NOVÁ KNIHA JE NA SVĚTĚ.
Cover od nejúžasnější a nejšikovnější @beth_013
ČTEŠ
Autumm - The first love(POZASTAVENO)
FanfictionChloë Mortezová se po dlouhé a únavné práci rozhodne vydat se do Anglie. Miluje déšť a tak se do Anglie vydá na Podzim. Pozná nové kamarády a co když i někoho jiného? Co když najde někoho koho by mohla konečně milovat když na to neměla nikdy čas? N...