Deci. Fără deci.
Îmi pare rău pentru absenţa mea scenică de pe Wattpad... Dar văzând că acest server mi-o şters trei sferturi de carte, m-am dat cu fundul de pământ, spus mai pe româneşte, şi abia acuma mi-o trecut.Până la urmă, tot răul înspre bine. O iau de la capăt cu această cărtăcică. (Thx colegu' se ştie el care)
No. Deci să lămurim o treabă: moda îi o mare nebunie, fie că vine vorba de ţinut găini cu pene de făcut dreamcatchere sau de purtat rochii de vită, sau, mai nou, de purtat costum de Eva/Adam, cine ştie ce le mai dă prin cap.
~ Moșîrca 'Young Spirit'
Tras în chip de Deea, în secolul 21 post-Christum~ Baba săcsi
Trasă în chip de Deea în aceeaşi zi ca şi "Moșîrca 'Young Spirit'"
Şi că tot am adus în discuţie găina, aia îi expirată rău de tot.
Mai nou, se umblă cu un ananas la subraţ, măh. De preferat, să fie învelit într-un prosop de plajă, şi îi numa bun de înmatriculat ca nou-născuţii.
Pentru că totă lumea ştie că noi când ne naştem suntem înmatriculaţi, nu?
Da' mă rog. Asta-i altă piña colada. Ideea e că deţinătorii de ananas pe post de deodorant îs nişte drojderi înrăiţi. Să-i strigaţi pompieri, că beu de sting...
Asta până fac scrofoșag pe jos, să aibă RETIMu' ce spăla dimineaţă...
"Ai grijă undie calci, că uite ce scrofoșag or făcut ăştia..."
"Tu mizărie, taci din gură... Şi treci acasă."
"Du-te şi culcă-te că aici nu îi de tine."
Ok, mă opresc acuma. Ideea era că autorii de scrofoșaguri confundă pisicile cu ananașii şi poate văd într-o zi cum le retează frunzele...