"Îs bodybuilder şi nu-s prost"

27 0 0
                                    

Având în vedere că încă nu mi-am ieşit din starea de om ofticat că mi-o şters Wattpad cartea şi toate alea, postez şi eu după 100 de ani.

Aşa că să-nșepem!

Liceul. Cei mai frumoşi ani din viaţă, locul unde îţi faci prieteni pe viaţă...

Bullshit.

Locul unde găseşti tovarăşi de băută şi de ţigară, unde bobocii sunt corupţi :)) şi unde băieţii îşi rafinează tehnicile de agăţat.

Aşadar, după cum urmează, avem...

1. Bobocul îndrăzneţ.

Ăla care cere numărul unei fete de a 10-a, o combină şi mno după aia pleacă pe motivul că el e prea toxic pentru ea.

Ce pot să zic, safety first. =}

2. "Îs bodybuilder şi nu-s prost. Îs pachetul complet, ce mai vrei?"

Aka ăla care îi scrie într-o seară colegei bune(atât la învăţătură cât şi pe alte planuri, evident, doar de ce s-ar mai ţine de capul ei dacă n-ar fi bună de tot) şi pare drăguţ şi timid la început, dar după aia o dă în bară cu duma supremă...

Aia de la cifra 2 că mi-i prea lene să mai scriu o dată.

Sincer? Chiar credeam că tipul e ok şi că aş putea ieşi cu el, dar el ar fi vrut să-i sar în braţe. Cuvintele lui, nu ale mele.

După aia a avut mare noroc că mi-e coleg, altfel îi dădeam block.

3. Fratele care de fapt nu e frate. DRAGE LICEENE, TREBUIE SĂ ÎNVĂŢAŢI O. CHESTIE. IMPORTANTĂ.

ÎNTRE O FATĂ ŞI UN BĂIAT NU EXISTĂ *DOAR* PRIETENIE.

Decât dacă ea e urâtă.

Mereu, dar mereu, unul din ei va dezvolta sentimente mai profunde decât amiciţia faţă de celălalt.

Aşa că hai să ne calmăm, spuse aia care o plâns când "bro" i-a declarat dragostea.

Ce să zic, am învăţat lecţia asta pe pielea mea că n-am vrut să îi cred pe restul când mi-au zis.

Ironia aici e că eu anul trecut m-am băgat în seamă cu el tocmai pentru că mi se părea drăguţ. Iar după ce mi-a dat fz, am suprimat crushul tocmai ca să nu-l pierd de tot.

Şi acuma se întâmplă asta, şi el are pretenţia să decid dacă vreau să fiu cu el, când eu am fost om ok şi m-am retras instant. Cred că e clar, totuşi, cine iubeşte pe cine mai mult din moment ce mna, eu nu l-am presat să aleagă, ci am ştiut când nu era loc pentru mine.

Şi nu în ultimul rând...

4. Ăla care nici nu te întreabă, ci direct te consideră a lui.

Te sună seara, cu privat, după aia cu al lui, chiar dacă te-a sunat şi ziua şi nu i-ai răspuns? Te ţine la telefon mult? Îţi spune că te iubeşte? Vine la tine acasă? Stă după tine până decizi să ieşi?

Mdap, sigur o să îţi spună după aia că eşti a lui şi că nu mai vrea pe nimeni.

Şi dintr-o dată te trezeşti fără să vrei într-o relaţie... Norocul tău dacă e şi gelos şi e la n kilometri de tine.

Te-ai scos! :))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 27, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cele Mai Random Nebunii...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum