PlAyBoY mAfYa Ve SeRt KıZ

60 1 0
                                    

Tesadüf aşk ilk görüşte aşk bunlar benim aradığım şeyler dışına çıkan her insanın hayaller açısından gelişen hormonları olabilir.Herbir insanın günlük aynı planda ve aynı düzende hep aynı şeyi yaşamak kadar  benim hayatıma uyan tekbir detay ve olay yok diğebiliriz.Şuan olduğu gibi okulun demirlerinden müdüre ve kameradan görünmeyerek bu hayatın farklıklarını yaşamaya hergün adım atıyorum nereye gittiğim konusuna gelince bir kızı aşan ve güç konusundan üstün olduğum beni 16 yaşımda kendine çeken ve kendimi korumak adına bu yoldan geldiğim bazı kişilere ders vermeye gidiyorum.Okul dışından cesur ve bir okadar anne tarfatrını üzmemek adına okulun arkasında beni almaları için gönderilen adamlarla şuan güçlerimi kozlaşıcağım yere gitmekteyim.Ne kadar 18 yaşında bir genç kız olsamda babam tarfından güçsüz bırakıldım onun güçsüzlüğü ve kendini ona acımayan insanlara karşı korumadığı ve bu güçsüzlü benim önümde gösterdiği için defalarca acı çekip kendimi bu denli insanlara karşı korumak için geliştirdim.Ben bu düşüncelerime kapılırken arabayı durduran koruma bana bakıp efendim geldik dediğinde bir an dalgınlığımı alıp yüzüne baktım.Defalarca bu korumayla beraber gelip gitsek bile konuşmak tarftarı değildim arabanın kapısını açtım ve arabadan çıkınca soğuk havayı içime çektikten sonra bir oh çektim daha sonra korumaya bakıp emanet dediğimde belindeki ikinci silahı uzatıp başını eğdi.Aldığım bu silahı kendime nekadar yakıştırmasamda bana elini uzatanlara yardım etmek dünyada istediğim tek şeyde denilebilirdi.Yavaş ve kendimden emin bir şekilde depoya doğru ilerledim geldiğimde giriş kapısını korumaların açmasıyla içimden bir nefes daha alıp içeri girdim.Bağırma ve yumruk sesleri gelirken adımlarımı sertçe atıp girişe doğru geldiğimde sandalyeye oturtulmuş.Elleri ve bacakları iplerle bağlanılmış yüzü tanınamaz hale gelmiş o pis herif daha fazla dayanamayıp acıyla inlerken ona karşı tiksinti gösteren yüz hatlarımla kanlı çenesini tutup havaya kaldırdım.Acı çekmesine sevinmiştim başka insanların canını bu şekilde yakarken ve hiç acısını çekmeyen adamın bunları ölmeden önce çekmesi o öldürdükleri insanların başta babamın kabirlerinde rahat yatması ve intikamlarını aldıklarımı bilmesi gerekirdi.Belime koyduğum silahı alıp anlının ortasına doğru dayadığımda gözlerindeki korku onun babama bu şekilde acımayarak ve benim gözlerimin önünde iki kurşun sıktığı an gözlerime gelince silahın tetihine basmadan önce "Son duanı et pis herif " diyince iki kurşun ardı.Ardına ateş edip cesedine tükürüp allah günahlarını affedsin mekanında cehennem olsun diyip silahı belime koydum.Bu pis insanın iki damla kanını suratımdan elimin tersiyle sildikten sonra bana korkmuş gözlerle bakan korumaların yüzlerine bakıp Ahmet abi nerde!Dediğimde korumalardan selim yanıma gelip Efendim Ahmet bey şuanda evde ve sizi işiniz bittikten sonra eve uğramanızı istedi efendim.Diyince 2 saat sonra geleceğimi söylemesini istedikten sonra korumadan arabaların kilidini alıp depodan çıkıp arabaya doğru seri adımlarla ilerledim.Eve gitmeliydim kaçtığımı yine söylediklerine eminim okulla zaten aram yoktu babam öldükten sonra ahmet abiyle 16 yaşında tanışmıştım dövüşte iyi olduğum için yanında çalışmamı teklif edince hiç düşünmeden kabul ettim.Arabayı evin önünde park edince apartmana doğru merdivenlerden hızlıca çıktım.Kapıyı çaldığımda bana bakan sinirlerini ve öfkesini gözlerinden belli eden annemle karşılaştım ellerini kollarını üzerine kenetlemiş.ayağına giydiği terlikle parkede vuruşlar yaparken bana bakıp yine gittin değil mi? Ve yine bir insanın canını aldın şuandada hiçbirşey olmadan bana hesap vermeye geldin değil mi? Peki ya sonra allaha nasıl hesap vericeksin dediğinde önce annemin yüzüne bakmakta çekilirken anneme bakıp babama ve bize acı çektirenlerin cezası ömür boyu diyip annemin bana karşı olduğunu gösteren  yüz hatlarıyla içeri girdim.Salona girdiğimde koltukta işten gelen ablam ve gece gündüz babamın borcunu kapatmaya çalışan abim oturuyordu koltuğa oturduğumda hepsinin bana yargılıyıcı bakışlarından rahatsız olup yüzlerine baktım.Ve hafif bir oflamadan sonra bana öyle bakmayı kesin ne yapıyorsam sizin için yapıyorum biliyorum bir genç kıza yakışır bir davranış.Olmayabilir ama bunları yapmassam sizleri belkide kaybedebilirim anlıyormusunuz artık daha dikkatlı olmak zorunda olduğum için okulu bırakıyorum.Umarım beni anlarsınız dedikten sonra annem ayağa kalkıp Duru! kızım ne dediğinin farkındamısın baban sizleri okutmak için ölümü göze aldı o borç için öldü.Şimdi babanın bu fedakarlığını gözünü kırpmadan göze mi? Alıcaksın kızım olmaz analık hakkımı helal etmem anladın mı? Bu laftan sonra annemin gözlerine bakıp anne bak tamam okumamı çok istiyorsun emeğine saygım sonsuzdur eğer okulu bıraksam hem eve fazla katkım olur.Hemde sizi koruyup iyibir hayat vadede bilirim zaten universiteye geçtim.Sınavları oldum zaten 1 ay boyunca gitmicem ders falan işlenmiyorum universite şimdilik plan dışına koyuyorum.Eğer paranı falan istemem haramdır dersen emin ol sana helal olduğunu kanıtlayabilirim konuşmayı bitirdikten sonra bak anne abim ablam hergün bu bitmek bilmeyen kredi kartlarına para yatırmaktan gençliklerini dahi yaşamıyorlar.Bu hayatı sizlere ben vericem dedikten sonra annemin akan göz yaşlarını silip  ben ahmet abini yanına gidiyorum.İki saate gelirim anlaştıksak abime bakıp abi annem ve ablam sana emanet birşey olursa beni ararsın görüşürüz abi diyip ağır adımlarla salondan çıktım çıkış kapısına gelince bir an duraksadım.Ve tekrar merdivenleri seri bir şekilde indim.Kapının önüne gelince arabayı açıp girdim ve handeyi arayıp kulaklığı taktım biraz sonra çalınca açtı.

Ben;
Alo kardeşim

Hande;
Nerdesin sen okuldan kaçmışsın müdür çok kızdı.Ama okulların tatile yakın olmasından dolayı fazla velvele verdmedi.Eee yarın geliyorsun değil mi?

Ben;
İçimden ohhh çektim.Hande ben okula gelmicem yani bıraktım.Gibi bişey universiteye ara veriyorum.Biliyorsun bizim aile işleri benim tehlikeli işlerim anlarsın.Diyince

Hande;
Duru saçmalama okula niye hem ara veriyorsun az kaldı hem o işleride bırak artık sana kötü birşey olucak diye çok korkuyorum zaten

Ben;
Hande kararım kesin ama seni her cumartesi pazar rahatsız ederim zaten okul mokulla aram yoktu.Universiteye de 2 sene sonra işlerim düzelince giderim.Hadi kardeşim ben bizim mekana geldim sen kapa tekrar ararım

Hande;
Tamam kardeşim sen kendine iyi bak dikkat et aramayıda unutma

diyip.Kapattı ahmet abinin evinin önünde durunca nedense kendimi kötü hissetmiştim bu işlere karışma konusunda emin değildim iç sesim yapmam gerektiğini söylüyordu.Benim ve ahmet amcanın bircok düşmanı vardı herzaman korumalığını yaptım ahmet abinin ama bu sefer içimde oluşan tereddüt kötü hisslere neden oluyordu.Arabanın kapısını açıp çıkınca etrafıma baktım koruma sayısı düne azaran biraz daha arttırılmıştı.Buda demek oluyorduki ahmet abinin misafiri vardı bedenim o eve nekadar gitmek istemese de kalbim o yöne gitmemi istiyordu.Dağılan uzun saçlarımı arkama atıp trençkotumuda kırışan yerlerinide düzelttikten sonra yavaş ve seri adımlarla villanın önünddeki korumaların yanına yaklaştım.Kapıyı açtıktan sonra bahçeye doğru ilerledim ve arak kapısından eve girdim.Etrafıma baktım ve yanıma gelen hizmetli buyrun duru bey ahmet beyler salonda sizi bekliyorlar diyince hizmetlinin gittiği yöne doğru ilerledim.Daha öncede gelmiştim evin içine girmemiştim.Genelde mekanlarda buluşurduk hizmetlinin gösterdiği salonun önünde durunca hizmetli bana bakıp duru hanım geldik diyip geldiğimiz yönden tekrar gidince bir an yalnız kaldım.Ama alışık olduğumu hatırlayarak kapıyı 2 kez tıklattıktan sonra kapının kulbunu


PlAyBoY mAfYa Ve SeRt KıZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin