Bepakoltunk a kocsiba és beültünk a kocsiba ,és ott nagyon megelégedettünk ugyan is... csak ennyi jött ki a szánkon Rellával együtt
-Hát te ? ...
-Sziasztok -köszönt Márk Rella bátya
-Mit keresel itt bátyus ?-kérdi Rella meglepve és előre hajol ,hogy adjon egy puszit neki
-Sport orvos vagyok Dani mellet -mondja lazán
-Aha -vigyorog Rella
-Hogy vagy Mira? - kérdi és hátra néz Márk
-Ne csinálj úgy mintha érdekelne Márk -vettem oda
-De tényleg érdekel
-Aha persze ,amúgy kösz kérdésed jól .
Vissza fogom magam csak is Rella miatt ugyan is a testvére .De hogy miért vagyok vele ilyen ? Egyszerű a volt barátom .
Vissza emlékezés :
16 éves voltam mikor összejöttünk Márkkal .Rella nagyon örült nekünk végig drukkolt .
De Márk akkor ér érettségizett Danival együtt és hát jött az egyetem választás .Egész végig Márk mellet voltam ,míg egyik pillanatról a másikra el nem döntötte ,hogy Ő bizony sport orvos lesz evvel sem volt semmi baj hisz a bátyám is arra készült és még ebben is támogattam de ő ugyebár nem Budapesten szeretne járni orvosira hanem elmegy egészen Romániáig azon belül pedig Marosvásárhelyre ,hogy ő bizony ott fogja kijárni az orvosit.És hát csunyán összevesztünk emiatt ,hogy miért nem tudna maradni ő is Budapesten és itt járja ,nem engem választott hanem azt ,hogy 600 km re menjen egy átkozott egyetemre ami Pesten is van .
Még megértettem volna ha tényleg olyanra megy ami nincsen Magyarországon belül.Nem fájna ez az egész annyira ha nem az első szerelmem lett volna ,de hát az volt .
Vissza emlékezés vége:
-De Mira annak már 4 éve -mondja Márk
-Ez engem nem izgat,és kérlek tegyünk úgy mintha itt se lennél ,mert már a kedvem elcseszted de ennél jobban ne kérlek -nézek Márkra
Megérkeztünk most már tényleg a szállodához ,kicsit izgatott vagyok.
Sziasztok itt az új rész ,ha tetszett kérlek hagy nyomott magad után vote vagy komment.
Ha szeretnétek más szereplők szemszögéből részt kérlek jelezzétek akárhogyan .
Van egy másik könyvem a Nem kedvelek ,ha kedvetek van hozzá kukkantsatok be oda is .
ESTÁS LEYENDO
I have a dream [BEFEJEZETT]
FanficSziasztok Mira vagyok ,20 éves. És imádom a focit. A selejtezőt sosem fogom el felejteni.