On je to bestovní

66 4 1
                                    

Pohled Jirky:

Sedím na židli u stolu a přemýšlím sám nad sebou a Miry samozřejmě. Slyším zvonek a tak se jdu podívat koho to k nám čerti nesou. Je to Honza!

,,Ahoj." vykoktám ze sebe po chvíli. On si mě jen tak prohlíží a po chvíli se i vrhne kolem krku a začne mě líbat. Nebráním se. Je mi to celkem příjemné. Začnu mu polibky oplácet a ani nevím jak se to stalo, ale jsme na mé posteli a svlékáme se...

*sx*

Ležíme vedle sebe a nic neříkáme. Náhle se otevře okno a do ložnice k nám vlétne další alien. ,,Zdravím, já jsem Roztrhprdel, přijel jsem vám říci o Miry. Touto dobou je už asi na Heřmánku a někde si to chilluje s Františkem. Nikdy ji už neuvidíte, ale koukám,že už tady máte náhradu. Sbohem."

Stále koukám na to místo. Honza taky. Nemohu tomu uvěřit. ,,Co to sakra bylo?" prolomil ticho Honzíček. ,,To byl jeden z alienů, co mi ukradl jedinou dívku co jsem kdy miloval. Teď je ale navždy pryč. Miluju jen tebe. Bude se mi po ní stýskat, ale co nadělám. Ona je vyvolená." Honza se už raději na nic neptá a jen přikývne. Cítím únavu a už padám do říše snů.

Ráno se probudím a kouknu vedle sebe na Honzu. Ten ale nikde není a místo toho tam jen leží lísteček. SRY LÁSENKO, ALE MUSÍM DO PRÁCE. ODPOLEDNE TI ZAVOLÁM. LUV JA :* Moc ho miluju a už mi ani nevadí že tu není Miry. Nevím co mám teď dělat. Jsem ale Jůtůber tak asi natočím nějaké to video. Rozhodl jsem se pro hru jménem Black Mirror. Netuším o čem je ale why not. Můžu si to dovolit.



Wassa, sorky že dlouho nebyla kapča, ale učila jsem se maďarštinu a hrála lolko. Cya :* 💙💙

Těhotná/w. Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat