Нямам думи...

111 20 12
                                    

Разочарована съм меко казано от несериозността и най-вече неблагодарността на някои хора. Чувствам се зле. Наистина.
Дори и кориците да са били от този магазин - тоест да са готови и само да се позлват от потребители на сайта, пак се чувствам зле. Не мога да разбера защо някой хора пишат, че желаят определената корица и накрая нищо не е появява на бял свят?! Или самата история след ден, два просто се изтрива? Защо? Моля ви, обяснете ми?!
Но това не важи само за готовите корици, а и за тези, които ме молите да ви направя! Уважавайте труда ми! Умолявам ви!
Оттук нататък смятам да въведа наистина крайни мерки, защото чувствам това като същинска подигравка с труда ми!
Съжалявам ако съм засегнала някого, но наистина се чувствам по този начин! А и поне едно съобщение можете да ми напишете, че няма да ползвате корицата...

Нямам думи.

Сега искам да вметна, че не се отнася за всички, които са си поръчвали или са взели свободна корица! Благодаря на тези хора, които не се подиграха с мен!

Но останалите - мисля, че трябва да се научите да уважавате труда на хората, които са отделили от времето си, за да ви направят добра корица! Не се отнася само за мен, защото моите не са толкова добри, но на останалите графични дизайнери, които влагат цялото си сърце и душа, за да се доволни от поръчаната корица!

Само още нещо - в следващата глава ще добавя правила за ползване на корицата и метод за заплащане. То се е видяло, че без такива мерки няма да мине.

Благодаря за вниманието.

Loyalty - Free Covers [O P E N]Onde histórias criam vida. Descubra agora