- capitolul 2 -
Ies din dus și îmi infasor un prosop alb în jurul corpului , și unul în jurul capului. Ma indrept spre dulap,scoțând din el o pereche de pantaloni scurți albi, un maiou strâmt gri pana la buric,o jacheta neagră și le îmbrac. La machiaj nu am insistat prea mult, așa ca m-am dat doar cu rimel și tuş. Mai am la dispoziție un sfert de oră, așa ca mă duc jos la bucătărie, unde o văd pe Keith.
-Ai decis sa mai dai pe acasă? Intreb și mă așez pe scaun.
-Pot pune aceeași întrebare, nu? Spune și chicoteste. Se așează pe scaunul din fața mea și apuca un măr, muscandu-l.
Keith e foarte tânără pentru o mătușa. Are 23 de ani și arata superb. Are parul saten deschis aproape blond,și doi ochi albastrii drăguți. După ce părinții au murit,ea a rămas singura persoana innafara de Jessica, pentru care mi-as da viața. Ele doua sunt singurele persoane din viața mea la care țin mai mult decât la mine însumi.
- Deci,cat timp vei sta? Intreaba Keith devenind serioasa. Cocul lejer prins în mijlocul capului sau o face sa para mult mai tânără decât este,iar hanoracul căzut pe umăr îi lasă pielea la vedere.
- 2 sau 3 ore maxim. Răspund simplu,iar Keith doar aproba din cap.
Un claxonat se aude de afară, semn ca prietena mea a ajuns.
- Trebuie sa plec! Îi spun și insfac tenișii incaltandu-ma. Ma întorc spre mătușa mea,lasand un mic sarut pe obraz.
- Sa nu ti-o tragi cu toată lumea ,ciudato! Strica Keith când ies pe usa. Imi dau ochii peste cap și mă urc în mașina prietenei mele.
Jess este îmbrăcată doar cu o rochie scurta neagră, purtând câteva accesorii.
- Gata de petrecere?
- Pot sa spun nu? Intreb.
- Nu! Spune și pornește motorul mașinii.
...
Cobor din mașină, și îmi duc bratele în jurul meu. Având în vedere ca e 9 noaptea,e ceva normal sa fie mai răcoare. Petrecerea se ține la casa frăției,de ce nu mă miră? Pufai știind ca e inevitabil sa nu dai peste Harry,Louis,Max sau ori cine altcineva. Intru înăuntru,mergând spre barul din capătul livingului. Probabil petrecerea a început de ceva timp,deoarece multă lume e beata mangă. Din instinct mă întorc când cineva îmi apuca umarul.
- Kenzie! Ai venit! Tipa Louis bucuros.
- Obligată, dar da! Sunt aici! Spun și chicotesc.
- Bună Kenz! Spune Zayn apucandu-mi bărbia și aplicând un sărut fin peste el.
- Bună Zayn. Spun si imi întorc capul în așa fel încât sa nu observe nimeni roșeața din obrajii mei.
- Ați vazut-o pe Jess? Intreb deodată agitandu-ma.
- Cred ca am vazut-o în curte. Spune Louis și arata ca capul spre usa din dreapta mea. Mă duc după ea. Continua și pleacă.
Zayn mă trage după el ,ciocnindu-ne de toți cei ne stăteau în cale. Ajungem la barul cu băuturi, unde se așează pe un scaun din fața lui. Ma îndeamnă sa fac la fel,și spune :
- Ce bei?
- Nu prea.. incerc sa spun dar mă întrerupe.
- Haide Kenz,e o petrecere! Relaxeaza-te și tu,nu te-ai saturat sa fii mereu,școala, muncă, somn? Spune iar eu aprob încet din cap. Oricât de greșit ar fi sa beau,are dreptate. Trebuie sa mai iau o pauza de la toate.
CITEȘTI
Endless Love (HS ff)
FanfictionExista persoane care ne vorbesc , si pe care nici macar nu le ascultam , persoane care ne ranesc si nici macar nu lasa cicatrice , dar exista persoane care pur si simplu apar in viata noastra si ne marcheaza pentru totdeauna -