Na jó, ez nem teljesen egy boldog rész. Mármint kicsit kettős érzés.
Most néztem végig a Gyilkos Elmék 12. évadját. Egész eddig aggódtam. De az évadzáróra... hát igazából még jobban izgultam és aggódtam.
Ha van itt valaki, aki esetleg nézi, annak nem akarok spoilerezni, de te jó ég! Nem hiszem el, amit szegény Rieddel csináltak! Az egész évad alatt! És az utolsó rész... komolyan még mindig kalapál a szívem... Én annyira reménykedtem, hogy ezt azért nem merik bejátszani vele... Bár azok alapján, amilyen realisztikusan bemutaták, hogy egy kedves és kissé szórakozott ember jelleme és gondolatai hogyan tudnak változni és torzulni bizonyos környezetben. Le a kalappal.
De miért pont vele kellett ezt csinálni? Én biztos vagyok benne, hogy Mark Gordon egy pszichopata, aki imádja kínozni a szereplőit, főleg Spencert... És mégis hogy lehet így lezárni ezt az évadot? Ráadásul az se volt biztos, (mint utana olvastam) hogy folytatják... Egyem meg a lelküket, milyen befejezés lett volna ez? Nem mondom, hogy nem realisztikus egy szadista pszichopatától, de azért na. Karom (vagy Karc, tudj' Isten a szinkronban Karc volt, a feliratvan Karom...) határait is meg kell húzni.
Összegzésképpen. Örülök, hogy majdnem egy év után megint rákaptam és egyben rákattantam a Gyilkos Elmékre, mert egyszerűen zseniális. Másrészt elég durva évad volt ez az utolsó és nem értem miért kellett ezt csinálni szegény Rieddel... Jah, és soha, ismétlem SOHA ne bízatok a Mark Gordon nevű emberekben, mert biztos, hogy pszichopaták!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Üzenem neked: Jól vagyok!
NonfiksiDolgok amik felvidítanak, dolgok amitől jobban érzem magam. Az Üzenem neked: Fáj c. könyvek inverze ha úgy tetszik.