5.0-Final

2.9K 289 219
                                    

"Dikkatli sür."

"..."

"Ben de seni seviyorum."

Telefonu kapattım ve masaya koydum. Basit bir slime sayfası olmama rağmen neden bu kadar çok fan derecesinde sevenim vardı bir türlü anlamıyordum. Sevildiğimi hissetmek gerçekten güzeldi fakat neden beni seviyorlardı?

Geldiğimden beri en az 25 kişiyle fotoğraf çekinmiştim. Süprizimi tahmin edenler günler öncesinden oturacakları masaları ayırtmıştı. Aileler neden çocuklarının beni bu kadar çok umursadıklarını sorguluyor olmalıydı.

Instagram'a slime videoları atmaya başladığımda bunun pek iyi bir fikir olmayacağını düşünmüştüm. Kimseye zararınız olmasa bile insanlar sizin hayatınızı fazla yadırgardı, onları ilgilendirip ilgilendirmemesi umurlarında değildi. İlk videomu attığım zaman sayfamın tutulacağını ve bu kadar sevileceğini düşünmemiştim. Her şey çok çabuk gelişmişti.

Kapının tekrar açılmasıyla bakışlarımı o tarafa yönlendirdim. Chanyeol'ü bekliyordum ve prova yapacaktık. Heyecanlıydım fakat bu seferki heyecanımın sebebi çok farklıydı. İlk defa Chanyeol'le düet yaptığımda ondan hoşlanıyordum fakat şuan sevgiliydik ve birbirimize deli gibi aşıktık.

Sevdiğiniz insanın yanında titrersiniz ve nefesiniz kesilir. Kalbiniz hızlanır ve duygularınıza söz geçiremezsiniz. Beyniniz size itaat etmez, dünyanın nasıl bir yer olduğunu unutursunuz. Kapıdan içeri giren beden bana tam olarak bunları hissettiriyordu. Onu her gördüğümde gözlerimin doluyordu, gerçekten kusursuzdu. Yüzünde ergenlikten kalma sivilceler, kepçe kulakları, kimi zaman kıpkırmızı olan burnu. Bunların biri bile onun mükemmelliğini örtemiyordu.

Chanyeol kapıyı yavaşça kapattı ve bizi dinlemeye gelen herkesten bir ses gelmeye başladı. Chan, gülümseyerek yanıma yaklaştı. Kollarını bedenime sardı ve başını boynuma gömdü.

"Güzel kokuyorsun, parfümünü mü değiştirdin?" Fısıldadı. İçin ürperdi ve yutkundum. Sanalda böyle olmasa bile yanımda en ufak bir hareketi bile beni etkiliyordu.

"Evet, değişiklik olsun istedim." Aslında değiştirmemiştim. Bunu yerine abimin parfümünü kullanmıştım fakat Chanyeol bu kokuyu beğendiğine göre yeni parfümüm bu olacaktı.

Kendimi dejavu yaşıyor gibi hissediyordum. Bu günün bir benzerini yaşamıştık fakat o zaman sevgili değildik. Chanyeol'ün kim olduğunu hatırlamıyordum sadece slime sayfamı sevmeyen birisi olduğunu sanıyordum. Ama durum çok farklıydı, benim çok eski bir arkadaşım çıkmıştı.

Küçükken ailem sokakta oynamama pek sıcak bakmazdı. Annem haftanın 3 günü beni fazla yakın olmayan, kargaların uçuştuğu ve bana göre çok korkunç gelen bir parka götürürdü. Bu parka kimse gelmezdi. Yalnız başıma kaydıraktan kayar annemden salıncağımı sallamasını ve tahterevalliye bindiğimde karşıma oturmasını isterdim.

Bir gün kepçe kulaklı bir çocuk bisiklet sürmek için parka geldi. Üzerinde lacivert bir hırka, kırmızı bir kazak ve siyah pantolon vardı. Kulakları çok sevimli görünüyordu, onu izlemeye başladım. Kaldırımın üzerinde günlerce bisiklet sürdü. Birkaç gün sonra annemin ısrarları yüzünden cesaretimi toplayarak yanına gittim.

"Arkadaş olalım mı?" Kibarca ve utangaçça sordum. Çocuk bana baktı ve bisikletinden inene kadar hiçbir tepki vermedi. Reddedileceğimi düşünmüş, korkmuştum. O ise düşüncelerimin aksine bana gülümsemiş ve elini uzatmıştı.

"Benim adım Chanyeol. Ama sen bana Yeol de." Uzattığı eli sıktım ve ben de gülümsedim.

"Ben de Baekhyun. Sen bana Baek de." O sıra annem elini sırtıma koymuştu ve artık gitmemiz gerektiğini söylemişti. Hava yavaş yavaş kararıyordu ve eve gidene kadar akşam olacaktı. Kafamı salladım ve Chanyeol'e döndüm.

Slime Boy || pcy+bbh || ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin