Bunları Biliyor Muydunuz?

1.7K 28 12
                                    

Selam gine ben yeni bilgilerle karşınızdayım birkaç gündür araştırma yapıyorum umarım ilginizi çeker :) keyifli okumalar :) x ve burda size illuminati ile ilgili bilgi vericem

--Adam Weishaupt, İlluminati topluluğunun kurucusu ,

--İlluminati, (çoğul bir sözcük olup tekili Latince: illuminatus, Türkçe: aydınlanmışlar) tarihteki adıyla bevyeralı  İlluminati, batıl inanca , ön yargıya,, dinin sosyal hayat üzerindeki etkisine, iktidarın kötüye kullanımına karşı aydınlanma cağı döneminde 1 Mayıs 1776'da kurulmuş gizli bir topluluk.

Modern İlluminati; zihin kontrolü uygulayarak, hükümetleri ve kuruluşları ele geçirerek yeni dünya düzeni 'ni sağlamak amacıyla hareket ettiği iddia edilen, monarşileri yıkmayı, dini inançları yok etmeyi, ulus devletleri ve vatanseverliği sonlandırarak sosyal düzeni alt üst etmeyi planladığı öne sürülen; ancak faaliyeti ve varlığı kanıtlanamamış bir yapılanmadır.  Bazı komplo teorisyenleri, İlluminati üyelerini ışığın insanları ya da aydınlanmışlar olarak addetmektedirler.

--Bu sistemin adı Illuminati. Sistem, dünyayı ele geçirmiş durumda. ÖZELLİKE MÜZİK PİYASASI, inanamayacağınız şarkıcılar bilinçli-bilinçsiz olarak bu sisteme hizmet etmekte. Dünyayı yöneten büyük para babaları, misyonerler vs. istedikleri kişileri çıkarıp, istedikleri kişileri indiriyorlar. Sistemin Masonlarla da bağlantısı var. Kendilerine karşı çıkan herkesi ya ortadan kaldırıyorlar, ya da sindiriyorlar. Micheal Jackson ve Tupac Shakur’un bu yüzden öldüğü %90 doğru.

--Yukarıdaki yaratığın ismi Baphomet. Üstü kadın, altı erkek olan iblis. Satanizmde cinsellik büyük bir ibadet şeklidir. Dolayısıyla bu iblis cinselliği simgeliyor. Ve Hristiyanlıkta Lucifer/Şeytan(Işığı Getiren Melek) bir melek olarak geçer. Bu melek, Tanrıya isyan edip diğer meleklerin bir kısmını da ayaklandırmış ve bu yüzden Cennetten yeryüzüe sürülmüştür. Meleklerin de cinsiyeti yoktur. Ne erkek ne kadındır. Bu yüzden şeytan taparlar tarafından ne erkek ne kadın olarak gösterilmiştir.

--Eminem, Tupac, Micheal Jackson, Bob Marley gibi ünlüler bu sistemin farkındaydılar ve önüne geçmek için savaş verdiler.

--İlluminati tarikatının kuruluş kökeni şu şekilde ifade ediliyor: ‘Kilisenin düşünce tarzına ve dayatmalarına büyük bir antipati besleyen Galileo Galilei, bir topluluk kurarak bu dogmalarla mücadele etmek ve parlak gençleri ve aşırı derecede zeki insanları bünyesinde toplayarak onlara özgürlüğün, hür düşüncenin ve aydınlanmanın faziletlerini aşılamak istiyordu. 1774 yılında Mason olan Weishaupt, bu emellerinin Masonluk içerisinde var olduğunu görse de, Masonluğun emellerinin ve felsefesinin siyasetler üzeri olması itibariyle ve Almanya’daki kilise/cizvit egemenliğini sona erdirmek istemesinden ötürü, bu doğrultuda bir topluluk kurmaya karar verdi ve kendisi gibi düşünen 11 arkadaşıyla beraber 1776 yılında Illuminati’yi kurdu.

10 kişinin dünyayı yönetme gibi planları olan ki yönettiği de söyleniyor. Üyelerinin ise zengin ünlü ve güçlü kişilerden oluştuğu söyleniyor. Amaçları ''Yeni Dünya Düzeni'' felsefesini yapmak yani Dünya'nın hiç bir din tarafından yönetilmesini istemiyorlar. Bir nevi şeytana inanıyorlar. Dikkat ederseniz şarkıların bazılarında hep ''New World Order'' kelimesi geçer

--Siyonizm, 1897 Basel konferansıyla teşkilatlanmaya başlayan bir ideolojik oluşumdur. Yahudiler bu konferanstan önce de devlet yönetimleriyle irtibat kurarak birtakım siyasi oyunlar çeviriyorlardı. Ancak siyonist ideolojiye göre teşkilatlanmanın başlamasıyla birlikte bu işi tek merkezden ve daha organize bir şekilde yürütmeye başlamışlardır. Böylece güçlerini ve etkilerini daha da artırmışlardır.

Bunları Biliyor Muydunuz ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin