Merhaba arkadaşlar aslında hikayeyi yayınlamıcaktım boş zamanım olduğu için yayınlayım dedim biliyorsunuz soma olayları yüzünden birkaç gündür moralim bozuktu şimdi biraz daha düzeldim ama gine kalbimin bir yerde bir acı var birka gündür gülemiyorum neyse çok uzatmayayım keyifli okumalar pıtırcıklarım x
--Cep telefonlarından her gün ortalama 5 MİLYAR mesaj gönderilmektedir.
--Günümüzde her 8 ilişkiden biri internet üzerinden başlamaktadır.
--Yüksek topuklu ayakkabı giymek kireçlenme riskini artırır.
--Her gün 30 dakikalık egzersiz yapmak zekanızı %10 geliştirir.
--Türkiye'deki kredi kartı sayısı insan sayısının ortalama 5 katıdır.
--Erkekler günde ortalama 1800 farklı kelime konuşurken kadınlarda bu rakam 5800'dür.
--İnsanların %76'sı bir şey alırken, cüzdanındaki bozuk paralar yetiyorsa onu bedavaya almış hissine kapılıyor.
--Hafıza kaybı yaşayan insanlara müzik dinletilmesi önerilir; çünkü beyin şarkıların içine bir çok anıyı kaydeder.
--IQ'su yüksek insanlar sıklıkla uyku problemi yaşarlar. Geç yatmaya çok daha fazla meyillidirler.
--Rihanna'nın 260 tane ödülü vardır.
--Nicki Minaj antilerinin %90'ı,fiziği yüzünden anti olmuştur.
--Survivor'da Gönüllüler takımında yarışan Turabi Çamkıran,2011 yılında Hadise'nin ''Superman'' klibinde oynamıştır.
--Bir insan 6 gün uyursa kim olduğunu unutur.
--Herhangi bir şehirde, herhangi bir zaman diliminde, herhangi bir insanı özlüyorsanız; söylenecek çok şey yok. Allah kavuştursun.
--Dünyanın en fazla albüm satan grubu Beatles’dır.
--Günümüzde insanlarda en çok görülen fobi, wi-fi bağlantılarının her an kopabileceği korkusudur.
--Kadınlar erkeklere oranla 1 saat daha fazla uykuya ihtiyaç duyarlar çünkü bünyeleri depresyona girmeye daha duyarlıdır.
--Samimi arkadaşınızın olmaması ile günde 15 tane sigara içmenin vücudunuza verdiği hasar aynıdır
--Her 40 saniyede bir dünya üzerinde bir intihar gerçekleşiyor.
--Taylor Swift'in baba tarafından 20. büyükbabası olan II. Robert, 1300'lü yılların İskoçya kralıydı.
--Maymunlar her yıl uçak kazalarından daha fazla insan ölümüne neden oluyor.
--Eğer hiç hareket etmeden 15 dakika durursanız vücudunuz kendini kapatır ve uykuya dalarsınız.
--Çok fazla yerseniz, duyma kaliteniz düşer.
--Dünyadaki tüm insanlara 6 ay yetecek oksijen üretimi için 38 trilyon $ gerekiyor. Ağaçlar bunu bedava yapıyor. Onları koruyalım!
--Bilgisayar ve telefonun ışığına sıkça maruz kalanların, daha yorgun, gergin ve ruhsal sorunlara yatkın olduğu belirtildi.
--Lana Del Rey'in antilerinin %30'unun anti olma sebebi yüzünde estetik olmasıdır.
--Başınıza gelmesinden korktuğunuz şeyleri fazla düşünürseniz gerçekleşme ihtimalini arttırırsınız. Bilimde buna 'ters çaba kuralı' denir.
--İnsanların ayak uzunluğu kolunun uzunluğuna eşittir
--Osmanlı Tarihinde İlk fethedilen ada, 1308 yılında alınan İmralı Adası dır.
--NASA'ya göre, mükemmel bir şekerleme (Kısa süreli uyuklama) en fazla 26 dakika sürmelidir
--Depresyon, normalden 3-4 kat daha fazla rüya görmenize neden olur.
--İyi şeyler, durup bekleyenlerin başına gelir. Harika şeyler ise; çalışıp, elinden geleni yapanların.
--Sadece doğduğunda bir miktar olan tüyleri zamanla tamamen dökülen tüysüz kedi türü "sphynx" -Multidee
--Kelebeklerin 12.000 tane gözü vardır.
--Rihanna, Madonna'yı geçerek şuan İngiltere'de tüm zamanların en çok satan bayan sanatçısı oldu.
--Dünyada insanlar çoğunlukla 7 de uyanmaktadır.
--Sağlık için günde 2-2.5 litre su tüketmek çok önemlidir.
--Kanada'da pazar günleri dondurma yemek yasaktır.
--Cuma günleri , dünyadaki tüm insanların mutluluğunu %11 arttırıyor.
--Uranüs, çıplak gözle görülebilen bir gezegendir.
--İnsanlığın sahip olduğu bilgi birikiminin yalnızca %10'u internetten ulaşılabilir.
--Uzmanlara göre "konsantre olacağım" diye düşünmek bile o sırada yapılan işe yoğunlaşmayı kolaylaştırıyor.
--1 insan uyurken 400 kere şekil değiştirir.
--Şimdiye kadar bisikletle yapılan en yüksek hız, saatte 268 kilometredir.
--İnsan gözü, 576 megapikseldir.
--Araştırmalara göre, kadınlar mavi giyen erkeklere daha kolay aşık olmaktadır.
--Eğer Hogwarts gerçek bir okul olsaydı, yıllık ücreti 42.000 dolar olurdu.
--İnsanların %90’ından fazlası hayatlarındaki problemlerden kaçmak için müzik dinliyor.
--Amerika’da zayıflamaya harcanan para ile Afrika'nın tamamı doyabilir
--İnsanların %88'i uyumayı seviyor.
--Harry Potter'ın 1. filminde Harry'nin bebekliğini oynayan bebek, 7. filmde Harry Potter'ın çocuğu Albus Severus'u canlandırmıştır.
--III.Osman zamanında hiç ayaklanma ve savaş olmamış sadece büyük yangınlar çıkmıştır.
--Kaşlarımızı çatmak için 43, gülmek için 17 kasımızı hareket ettirmemiz gerekir
--70'in üzerindeki ülkede aynı cinsten iki kişinin ilişkisi yasak, 9'unda ise cezası ölüm.
--Kızılların vücutları acıya daha fazla hassastır. Bu nedenle anestezileri diğer insanlara göre daha yoğun verilmelidir.
--Pitbull köpeklerinin doğasında saldırganlık yoktur. Bunu onlara öğreten insanlardır.