Niall P.O.V
Pitao sam se hocu li ikada pronaći onu pravu ljubav,ona koja je vrijedna čekanja.Ona koja ce me promjeniti mene.Nju.I pogled na svijet.Naravno to nije moguće.Još jednom sam se nagnuo nad bijelu školjku i "istovario" sav pojedeni sadržaj.Zayn,moj najbolji prijatelj,je došao do mene i žalosno me gledao.Podignuo sam svoj pogled i prikovao ga za njega dok sam rukama grlio školjku.
"Ha?Opet povracas?"
"Nažalost,sve me boli"
Zayn se namrstio i izvadio svoj mobitel.Nazvao je ostale dečke i nakon 20-ak minuta svi su bili tu.Ja sam i dalje grlio školjku,Louis je stajao nagnut na tuš kabinu,Harry je sjeo na hladne bijele pločice,Liam je otišao u drugu prostoriju po ručnike a kada se vratio stajao je nad mnom,Zayn je sjedio do Harrya.Svi smo šutili,jedinu buku sam proizvodio ja dok sam povracao.
"Ok,dosta je Niall vodimo te u bolnicu" rekao je Liam pomalo zabrinuto
"Ne molim te" uzdahnuo sam
Raspravljali smo iduće tri minute i na kraju smo odlučili da ako mi se stanje ne popravi za par dana idem u bolnicu.Sve je počelo divnog,svibanjskog jutra,koji se činio tako savršenim da ga nista ne moze pokvariti.Ali izgleda da može.Prvo me obolio hladan znoj,onda temperatura pa i muka.Taj dan sam dva puta povraćao.Sve se to ponavljao iz dana u dan.Mislio sam da će prestati,i da će sve biti uredu a evo već sedmi dan nista se ne mjenja.
I opet sve ispočetka.Nakon tri dana odveli su me u bolnicu.
VOUS LISEZ
Bliže rubu(Closer To The Edge)/Niall Horan Fan Fiction/ZAVRSENA
FanfictionNiall Horan,član poznatog boybanda je u bolnici,gdje upoznaje ljubav svog života.Gdje umire i provodi zadnje sate života.