Taehyung's pov.
Další den co musím trávit ve škole. Normálně by mi to ani tak nevadilo, ale kvůli člověku jménem Park Jimin mi to vadí hodně. Dal jsem sám sobě za úkol promluvit si s ním o tom, co mi chtěl včera napsat, ale vůbec se mi do toho nechtělo.
xxx
Když jsem s otrávenýn výrazem přišel k oprýskané nemoderní budově s názvem škola, spatřil jsem Yoongiho, jak postává před vchodem a netrpělivě přešlapuje z nohy na nohu.
Došel jsem až k němu a pozdravil jsem ho.
"To je dost že jsi přišel." řekl a já na to obrátil oči vsloup.
"Neměl jsi na mě čekat, pokud ti to tak vadí." odpověděl jsem mu."Panebože Taehyungu, co to s tebou je? Poslední dobou jsi protivnej a nekomunikativní, takový jsi nikdy nebyl." prohodil Yoongi a rozešel se směrem ke dveřím.
Neochotně jsem ho následoval.
"Nestarej se, tohle není tvoje věc." odesknul jsem. Yoongi tedy pokrčil rameny a šel směrem ke své třídě. Věděl, že když nemám náladu, tak nemá cenu mě otravovat.Až Giho zase uvidím, měl jsem v plánu se mu omluvit, ale teď pro mě bylo prioritou najít Jimina a všechno si ujasnit.
xxx
Stál jsem na záchodech u mé a Jiminovy třídy před zrcadlem a zkoušel jsem vymyslet, co bych měl Jiminovi říct.
Najednou mi začalo být líto, že jsem Yoongimu neřekl o co jde. Třeba by mi pomohl něco vymyslet, což by bylo super, vzhledem k tomu, že jsem měl nyní v hlavě úplně prázdno.
xxx
Takhle jsem před zrcadlem postával asi pět minut a nic jsem nevymyslel.
Byl jsem tam zabraný ve svých myšlenkách a sledováním svého odrazu v zrcadle, že jsem si ani nevšiml, že někdo otevřel dveře toalet a vstoupil dovnitř.
Probral mě až hlas, který se ozval u mého ucha a následně ruce, které chytily moje ramena.
"Co tady nacvičuješ?" zeptal se mě velice známý hlas a já nadskočil leknutím. Otočil jsem se a stanul tváří v tvář Jiminovi.
"Opovaž se tohle ještě jednou udělat a pěkně to schytáš." obořil jsem se na něj. "A co vůbec děláš na klučičích záchodech? Nevystupuješ náhodou jako holka?" optal jsem se ho.
"Viděl jsem tě sem vcházet a řekl jsem si, že tady bude fajn místo pro to, abychom si mohli osamotě promluvit." řekl Jimin.
"O čem?"
"O tom včerejším zadruhé." odpověděl Jimin.
"Tak říkej. Co jsi chtěl napsat?" zeptal jsem se.
"No..." Jimin trochu znejistěl. "Víš, jak jsem říkal, že to, že mám na někoho crush neznamená, že jsme spolu?" optal se nakonec.
Přikývl jsem a čekal jsem, co z něj dál vyleze.
"No...a..." Jimin se začal zakoktávat jeho tváře nabraly rudou barvu.
"Ten, na koho mám crush..." na chvíli se odmlčel. "Jsi ty." zašeptal, rychlostí blesku chytil do dlaní můj obličej a přivlastnil si moje rty.***
ahooojky lidi :D po delší době je tady další kapitola!!!! doufám, že se vám líbila a každý vote i koment mě moc potěší ((:a teď jdu spát, protože jsem děsně unavená 💤
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
new classmate // vmin
Fanfictionbts jimin x taehyung "Vypadáš jako holka." "Tak je možná na čase, abych se tou holkou stal." 🌙 ✖ WARNING ✖ ➡ boy X boy ➡ vulgarismy ➡ any similarity to another story is just a coincidence ➡ crossdress ➡ TOP/ taehyung BOTTOM/ jimin