Výlet s klukama

141 5 3
                                    


Z pohledu Nejiho: Dneska jdu s Leem a Gaarou do zábavního parku a to pro mě bude velká šance. Gaara je hrozně sexy a já bych ho rád svedl. Ty jeho roztomilé očka zasazené do dokonalé tváře se těmi smyslnými rty! Je prostě k nakousnutí! Musím se ale hezky upravit, abych vypadal alespoň z poloviny tak krásně jako ON! Vyčesal jsem si vlasy do culíku s takovou roztomilou mašlí a nanesl jsem si trochu řasenky, abych zvýraznil svoje oči(krásné jsou i tak, ale pro jistotu) a vzal jsem svoje nejhezčí oblečení. Sešel jsem se s nimi před branou a vešli jsme dovnitř, celý jsem zrudl když mě Gaara pozdravil, ale přes ten pudr to snad nešlo vidět. První jsme šli na strašidelný tunel(já chtěl do tunelu lásky,ale ostatní se na mě tak divně dívaly a tak jsem radši nic nedíval). Sedl jsem si do vozíku co nejblíže ke Gaarovi a pokusil jsem se ho chytit za ruku, ale zrovna v tu chvíli uhnul a prohrábl si vlasy, vypadal pořád tak krásně... budu muset vytasit svoje trumfy takže jsem si trochu rozepnul vestu a opřel jsem se tak, aby šly vidět moje svaly(moc jich není, ale při bližším pohledu je uvidíte) a ještě jsem se koukl jak nejlépe umím, ale on se díval jiným směrem! A najednou se Gaara zeptal jaké holky se nám líbí. Lee začal hned popisovat dlouhonohou holku s krátkými vlasy a hustým obočím. Na to jsem se ani tak nezaměřoval, ale Gaara tady začal popisovat vysokou blondýnku se zeleným melírem a modrýma očima... já jsem mezitím černovlasý kluk s byakuganem, proč zrovna já! Potom se oba otočily na mě a zeptaly se mě, jaké holky se líbí mě, začal jsem popisovat Gaaru v holčičí podobě, snad si toho nevšimnou. Chvilku jsme jenom tak jeli a potom jízda skončila. Šli jsme se napít a najíst. Lee si dal párek v rohlíku a kofolu a Gaara si dal hranolky s tatarkou a taky kofolu. Dal sem si to co Gaara a když jsme to doledli, šli jsme na horskou dráhu. Moc lidí tam nešlo a tak jsme měli vozík skoro pro sebe(vzadu seděl takový nervozní plešatý chlápek, ale toho jsme si nevšímaly) když jsme se rozjeli Gaarovi bujné červené vlasy svůdně vlály a vypadal tak nespoutaně a přímo vyzíval k tomu, aby ho někdo políbil a měl jsem šanci, protože se otočil ke mě něco mi řekl, jeho rty se elegantně vlněly a potom mi došlo že to asi byla otázka a tak jsem to rychle odkýval a potom se ode mě zase odvrátil a díval se okolo(zajímalo by mě, co jsem odkýval, ale později snad uvidíme). A opravdu! Ptal se mě jestli půjdu na takovou tu kouli co vás vyhodí do vzduchu a potom volně padáte, měl jsem strach, ale Gaara tam chtěl jít a tak jsem musel. Lee a Gaara už si nastoupily. Já jsem nastoupil poslední. Ti dva tam rozjeli o něčem debatu, ale já jsem jenom přikyvoval a sledoval jsem jak vítr Gaarovi zvedá tričko a cuchá mu vlasy, v zamyšlení sem se k němu přibližoval a pokusil jsem se ho políbit, už jsem byl jenom kousek od jeho rtů a potom mě chytil a řekl něco ve smyslu že se mi asi točila hlava a já začal padat. To jsem fakt vypadal tak nemotorně?! Tohle mohla být pusa, chápete to! Já jsem se mohl líbat s Gaarou, ale on musí být takový blbec a k tomu na holky! Zbytek dne jsme chodily a sem tam něco jedli nebo pily a kluci se celou dobu bavily o holkách a já zase jenom přikyvoval a představoval si jaké to je líbat se s Gaarou a ještě párkrát(asi dvacetkrát) jsem se ho ještě pokusil políbit, ale marně, ale když jsme šli domů, zase ve mě svitla neděje, když se se mnou rozloučil a řekl ahoj můj svět se zase rozzářil! On mi řekl ahoj! Jooo jsem prostě borec, příště už mě určitě políbí! Takže jde se spát a nechám si zdát o Gaarovi a naší svatbě, bude to krásný sen!

Z pohledu Gaari: Dneska jdeme s klukama do zábavního parku a já se musím rychle připravit. Vstával jsem dneska pozdě, včera jsem se díval na anime a dostal jsem se do jedné moc zajímavé epizody, tak jsem šel spát okolo čtvrté ráno, ale dokoukal jsem to! Probudil jsem se ve tři čtvrtě na sedm a sraz máme v sedm takže mám co dělat abych to stihl (ani deníček jsem si nemohl dopsat). Ani jsem se neučesal, jenom jsem se rychle oblékl a hodil na záda tykev(bez tykve bych si to neužil) a běžel jsem. Přišel jsem o čtvrt hodiny později, ale stejně jsem byl první. Za chvilku přišel Lee a z druhé strany přišel Neji, ale vypadal hrozně divně když měl na hlavě culík a mám pocit že i řasenku. Každopádně teď už se s tím nedalo nic dělat a tak jsme šli dovnitř. Trochu jsme se s Leem a Nejim hádali kam půjdem jako první. Lee chtěl jít na záchod, prý to ráno nestihl a Neji zase chtěl jít do tunelu lásky, nechápu proč, ale já vždycky věděl že ten kluk má divné myšlenkové pochody... No nic, nakonec jsme se shodly na tom strašidelném tunelu. Nevím jestli někdo z nás platil, ale i tak jsme nastoupily a jeli. Moc strašidelné to nebylo, sem tam vyskočil odněkud vyskočil zombík nebo upír, ale byla to nuda a tak mě napadlo se zeptat jaké holky se jim líbí, Lee byl na dlouhonohé tlustoobočnatky a Nejimu se líbily zrzavé modrooké holky s kruhy pod očima, někoho mi to připomínalo, ale nemohl jsem si vzpomenout koho. Dál jsme se šli najíst, nebylo tam toho moc na výběr a tak jsem si dal hranolky s kofolou a Neji si dal to samé. Dále jsme šli na horskou dráhu kde to byla fakt sranda a s Leem jsme okukovali holky ze shora a Neji byl nějaký zamyšlený, tak možná si nějakou vyhlídl a sledoval ji, kdo ví. Jak jsem se tak rozhlížel, viděl jsem takovou tu atrakci na které lidi vstoupí do takové koule a to je vystřelí a pak padají. Napadlo mě, že to může být sranda. Kluci s tím souhlasily tak jsme dojeli a hned jsme tam běželi. jak nás to vyhazovalo do vzduchu Nejimu se zřejmě zamotala hlava a tak jsem ho chytil. Padal divným směrem a tak jsme potom radši šly. Když jsem se rozloučil, Neji vypadal hrozně nadšeně, téměř radostí výskal, ale nevím proč...

Jeden z mých prvních příběhů z roku 2015, ale nedávno jsem jí četla a není tak strašný :D.


JednoorázovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat