- 1 -

250 14 4
                                    

Figyelem! A történetben néhány név mint pl. A "riverdale" nem egyezik a valósággal vagyis ha lehet ne rögtön a Riverdale c. Sorozatra gondoljatok.:)

                               - 1 -

Sziasztok Rose Hepburn vagyok egy nem teljesen átlagos Kis városból Riverdaleből.
Hogy miért nem átlagos? Hát igen történt pár fura és "megmagyarázhatatlan " dolog ebben a kis városban aminek köszönhetően nem igazán járnak erre fele turisták csak ha valami nincs rendben az agyukkal és olyan helyekre akarnak menni ahol gyilkosságok történtek.
De ettől eltérve nagyon családias és kedves kis város ez.
Az egész várost ismerem nagyon sok barátom van itt a nagyszüleimmel élek mivel a szüleim elhagytak, de még néha meg látogatnak persze külön külön mivel anya és apa ki nem állhatják egymást szóval jobbnak látták ha a nagyszüleimnél élek. Soha nem értettem, hogy miért döntöttek így, de egy idő után nem érdekelt ha kell akkor majd meg tudom, hogy mi történt.

Egy nap a híres Shawn Mendes jött ide koncertezni akit persze mind addig nem is ismertem. Nem értettem miért pont ebbe a fura városba jött koncertezni, de persze itt is sokan ismerték és örültek, hogy eljött.

Nem tudtam ki az nem hallgattam a számait inkább hallgatok The Beatlest vagy The Rolling Stonest mint a mostani előadókat (hála a nagypapámnak aki így nevelt, de ezt egyáltalán nem bánom) , de ennek ellenére elmentem a koncertjére.. Ott meg pillantottam őt.. Azt sem tudtam milyen dalt énekelt csak ki nézett engem a tömegből és felém tartott egy szál rózsát.

Tudni kell rólam, hogy imádom a rózsát a kedvenc virágom sőt.. A nevem is rózsát jelent.

"hagyod meg halni vagy fel neveld?" - kérdezte levakarhatatlan mosollyal a lányok körülöttem sikitoztak, de én csak azt gondoltam biztos mindenhol ezt csinálja.

ROSES ( Shawn Mendes Fanfiction ) Onde histórias criam vida. Descubra agora