Realitate sau nu.

395 4 1
                                    

Stiti toate povestile alea prostesti cu fetele care se indragostesc de tot felul de drogati, hoti, golani si bla bla ? Da? Ei bine, am si eu una, doar ca in a mea nu ma infdragostesc de genul ala de baieti. Ma indragostesc de unii baieti pe care s-ar putea sa ii cunoasteti. Mey, nu zic ca ce impartasesc cu voi e si adevarat, dar cred ca s-ar putea sa va atrag atentia intr-o oarecare masura.

Pai, nu stiu cum sa incep, dar hai sa zicem ca era vara, parinti mei tocmai ce decisesera sa ne mutam la bloc pentru ca la curte unde stateam, propietatea nu era tocmai a noastra. Nu prea imi convenea pentru ca acolo aveam toti prieteni toate amintirile, mna..

Dar nu prea aveam incotro, fratele meu, mai mare fiind era mai entuziasmat ca mine de ce avea sa se intample. Aflandu-ne la incepul verii, in vacanta, o prietena buna de-a mea ma ajuta cu strangerea lucrurilor.

Dar hai sa lasam asta putin la o parte si sa ma prezint, eu sunt Ariana. Sunt o tipa cat se poate de normala dar si norocoasa, sa fiu sincera, arat cam destul de bine. Nu ca mi-ar place sa ma mandresc cu asta, nici de cum, dar trupul meu slab si tonifiat, inaltimea si parul blond auriu mi-au adus destul de multe. Nu sunt foarte mare, n-am decat 17 ani, sunt destul de inalta, si chiar frumoasa cum sunt, putini baieti s-ar uita la mine.

Revenind caci deja zici ca bat campii. Cum spuneam, imi strangeam lucrurile caci pentru mine urma un cosmar. Imi parea rau ca lasam un urma o camera atat de mare si drumul atat de scut pe care il faceam pana la Ana ( prietena mea ). Trebuia sa ma grabesc putin, casa trebuia eliberata pana a doua zi, nu mai aveam multe de luat, Ana deja le ducea la masina. Ca sa ne fie mai usor ne ajutau si parintii ei. Ma jur ca deja mi se luase, dar trebuia sa termin. Pana seara am carat tot la bloc, cand am vazut un pat m-am si aruncat in el. Cred ca am dormit busteam pana a doua zi, dar din pacate am fost trezita de mama.Ne-a luat o caruta te timp sa aranjam prin casa si parca inca nu se terminase. Imi lipseau multe din camera, tocmai d-aia am coborat sa caut un magazin prin zona.

Eu stand la etajul 6 , bineinteles ca a trebuit sa iau liftul, cand am ajuns la parter liftul a si urcat la loc.  Am stat sa deschid nenorocita aia de usa si tot n-am reusit, dar atunci a venit un baiat si ma ajutat. Credeti sau nu, baiatul ala era Bytheway.. Presupun ca toata lumea il stie, daca nu toata lumea, macar fetele. In fine, ma ajutat sa deschid usa iar eu i-am multumit, nu stiu cum, dar fara sa vreau l-am intrebat daca e el.. S-a uitat ciudat la mine si mi-a spus ca da. Ca sa nu par idioata, imediat dupa l-am intrebat unde este un magazin. A fost destul de dragut si ma condus el..

- Stai de mult aici ?

- Nu chiar, ieri m-am mutat.

- A, tu esti tipa cea noua.

- Ce? Deja s-a dat zvonu ca a venit cineva nou ?

- Pai da, asa e peste tot.

- A, da.. asa e.

- Si, cum te cheama ?

- Ariana, incatata.

- Andrei, dar stii deja asta.

- Da, cred ca orice fata te stie.

- Nu exagera..

- Dar asa e.

- Ba nu.

- Ba da.

- Ba nu, uite magazinul. Te las aici ca eu trebuie sa ma vad cu cineva, mi-a parut bine Ariana.

- Si mine, pa.

- Pa.

Dupa ce a plecat m-am indreptat spre magazin dar atunci mi-a sunat telefonul, va vine sa credeti sau nu, l-am scapat fix la intratrarea in magazin si toata lumea de acolo se uita ciudat la mine. Ma rog, dupa ce mi-am cumparat ce aveam de cumparat m-am indreptat spre casa unde avea sa ma astepte prietenul meu. Dupa ce am ajuns, am lasat cumparaturile sus iar apoi am coborat ca sa ne plimbam putin.

Realitate sau nu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum