Mey, acel prieten era inevitabil Andrei. Nu pot spune ca eram surprinsa de aparitia lui, intr-un fel sau altul ma asteptam ca el sa apara. M-am uitat putin la Ana si era toata entuziasmata, am lasat-o in lumea ei..
- Mult ti-a luat sa ajungi. Spune Matyas.
- Da ma stiu, dar ce e cu ele aici ?
- Le stii ?
- Doar pe Ariana.
- De unde?
- E vecina mea.
- O sa vin mai des pe la tine.
- Amuzantule.
- Deci ce facem acum ? Spun eu inainte ca discutia sa dureze 100 de mii de ore.
- Pai voi ce ati vrea sa facem? Spune Matyas cu un zambet ciudat..
- Parca era vorba ca ne plimbam.
- Ok, dar mai intai mergem sa imi iau eu tigari. Spune Andrei uitandu-se in pachetul pe care il avea in mana.
Deci pana la urma ne-am dus pana la un magazin ca sa isi ia tigari. As vrea sa zic ca eu nu sunt fumatoare si ca sunt o fata cuminte, dar mama ma invatat sa nu mint. Si eu fumam, dar momentan stateam pe bara caci imi cheltuisem banii pe ce aveam de luat pentru noua camera. Dupa ce si-a luat ne-a intrebat pe ficare daca vrem dar de rusine am refuzat. Ma uitam cu pofta la el cum fuma si parca imi venea sa ii iau tigara din mana, dar sunt o domnisoara, ce pana mea. Si cum eram eu mereu scufundata in gandurile mele, iar se gaseste cineva sa ma trezeasca.
- Ia mai o tigare si nu te mai uita.
- Dar nu vreau..
- Spune-i asta altcuiva nu mie.
- Bine, bine, da-mi una.
Atunci mi-a intansi pachetul.
- Ti-ai terminat tigarile ?
- Nu, nu am avut azi..
- Aa, inteleg.
Ne-am mai plimbat putin si dupa am plecat acasa, Matyas s-a oferit sa o conduca pe Ana iar eu cu Andrei am luat-o catre blocul nostru. Era destul de frumos afara asa ca am mai ramas putin cu el.
Nu stiu cum dar din vorba-n vorba am ajuns si la relatii. Mi-a povestit ca a fost cu multe fete, pe unele le-a iubit dar e greu sa isi gaseasca o fata pe plac. Ma intrebat daca am prieten si m-am intimidat putin, nu stiu de ce, dar am facut-o. I-am spus ca imi place de un baiat, dar ca nu cred ca s-ar uita la mine. Subtil sau nu, ma intrebat de cine imi place, iar eu rusinata i-am spus ca de Catau. A inceput sa rada usor dar s-a potolit repede. Mi-a zis sa am incredere in mine ca doar de asta voi avea nevoie.
Eh, nu am mai stat mult si ne-am dus fiecare in apartamentul lui. Ca sa am si eu ce fuma maine, mi-a lasat 5 tigari. Era perfect caci erau Kent 8 lung. ( si eu fumez la fel ) A trecut destul de repede ziua si cum a doua zi era vineri parca trecea si mai repede. Am ajuns cat de repede am putut la liceu caci aveam test la biologie.. Meh, s-au dus si orele incet incet iar cand sa ies am primit un mesaj. In mesaj spunea ca vrea sa ne vedem intr-un parc din apropiere, nu spunea cine e, spunea doar ca e important. Din plictiseala m-am dus. Cand am ajuns acolo am vazut ca ma asteptau 2 baieti pe primul l-am recunoscut imediat, era Andrei, inse al 2-lea statea cu spatele. Mi-a facut cu mana iar apoi discret, mi-a facut semn sa vin spre ei.
- Hei Ariana, ai primit mesajul ?
- Da, tu erai ?
- Da.
- Si ce era asa important ?
- Pai vroiam sa ti-l prezint pe el.
Atunci se intoarce si acel baiat.. Nu imi venea sa cred, era Catau. Andrei a zambit iar cata a intins mana spre mine.
CITEȘTI
Realitate sau nu.
Teen FictionMey, acum sper sa nu-mi sariti in cap, la o adica e doar o fantezie, daca vreti sa-i spuneti asa..