Merhaba arkadaşlar.Öğlen ki yazıdan sonra yine de aklıma gelen kısa şeyleri birleştirerek yazmaya çalışıcam.Eğer bi yanlışım olursa kusura bakmayın.Evt hemen başlayalım.İyi okumalar.
Hatırlatma
Eylül:Esma anlat bakalım neler oldu ?
Esma:Eylül,ona aşık olduğumu söyledim sonra o da bana aşıkmış ve sonra beni kucağına alıp döndürdü çok mutluyum ve aklımdan hiç çıkmıyor Alp.
Eylül:Oooo, tebrik ederim cnm benim,demiş.
Sonra bi ses gelmiş ve Esma çok üzülmüş çünkü bu olanların bi rüya olduğunu farketmiş.(Rüya itiraftan itibaren).
Hemen Eylül'ün yanına gidip ona rüyasını anlatmış.Devamı:
Eylül rüyayı duyunca bir an şaşırmış.Ama düşününce Alp'in de esmayı seveceğini düşünmüş.
Eylül:Esma'cım bak sana bi tavsiyem olacak.Ben Alp'in de senden hoşlandığını düşünüyorum ve senden şunu yapmanı istiyorum.Alp eğer bugün yarın ve başka bi gün işte kafeye gelirse onunla sohbet et ve konuyu aşka getir.Yani mesela şu an hoşlandığı,aşk olduğu biri var mı?,aşk onun için ne demek?,gibi sorular sor.Eminim o da sana sorar.Yani en azından hoşlandığı biri var mı yok mu onu öğrenirsin tmm mı cnm?
Esma:Eylül benden çok konuştun maşallah!Ama tmm ya deneyeceğim teşekkürler bitanem 😘
Eylül:Rica ederim cnm benim bu arada olanlardan beni haberdar ediyorsun.Hadi ben gittim öptüm cnm by.
Esma:Görüşürüz cnm.
Eylül hastaneye Esma da Cafe'ye gitmiş.Eylül içeri girer girmez acile gitmiş bir sürü yaralı varmış.Ve doktor Eylül Erdem her zaman ki gibi hastaları iyileştirmiş😄.
Mola vakti gelince Alp , Esma'nın cafesine gitmiş.
Esma:Hoşgeldin Alp.Ne istersin ne vereyim sana?
Alp:Hoşbulduk Esma.Ben bi kirazlı pasta alayım eğer varsa.Ama 2 tane getir.Kendine ve bana.Seninle konuşmak istediğim şeyler var çünkü.
Esma:tmm ben hemen geliyorum.
Esma içinden:"Ayy acaba ne diyecek çok merak ettim"dedi ve hemen pastaları hazırlayıp götürdü.Esma oturdu ve;
Esma:Alp sen bsy demeden önce sana bsyler sorabilir miyim?
Alp:Tabi ki sorabilirsin.
Esma:Ama konu aşk , yani aşk hakkında sana bsyler sorucam.(Ne saçma cümle oldu di mi çünkü ben)
Alp:(gülümseyerek)Tmm sor.
Esma:1.Hoşlandığın/aşık olduğun biri var mı? 2.Aşk senin için ne demek yani nasıl birisine aşık olursun? 3.Sevdiğin kadın üzülmesin diye ondan uzaklaşır mısın ? 4. ve son soru , şimdi sen fenomen birisin biliyorsun yani çok takipçin var.Sevgilin var tmm mı ? Ve yanında birsürü takipçin var bunlar da doğal olarak kız.Sen o kızlara bakar mısın güzel olsalar bile yani kısacası sevgilini aldatır mısın ? Ya da bu zamana kadar sevgilin olduysa onu hiç aldattın mı ?
Alp:Maşallah Esma! Şimdi 1....Eveeet!Çok saçma bir yerde bıraktım biliyorum.Ama biraz merak edin istedim😊.Ve arkadaşlar sizin için yazdım bugün daha beklemek istemedim açıkçası.Artık yazabildiğim kadar yazmaya çalıştım.Yorum yapmayı ve vote bırakmayı unutmayın.Hepinize iyi geceler bir sonraki bölümde hoşçakalın.😘😘