Eveeeet yeni bölüm geldi iyi okumalar.
Yeni bir gün bugünün de güzel geçmesi dileğiyle kalktım kahvaltımı yaptım ve üstümü giyip çıktım.Eylül uyanmış mı diye bakmak için odasına gittim ama o çoktan çıkmış bile.Ben de cafemi açmaya gittim.Açtıktan 10dk sonra içerisi tıklım tıklım müşteri dolmaya başladı.Sonra içeriye bir müşteri girdi onu görür görmez aşık olmuştum.İlk görüşte aşka inanmazdım ama onu görünce aşık oldum.Yanına gidip adını sordum."Alp" dedi.
Alp:
Senin adın ne?
Esma:Esma.
Alp:Memnun oldum esma,dedi.O da esmadan hoşlanmıştı.Akşam oldu Eylül ve Esma sohbet ediyorlardı.
Esma:Eylül ben aşık oldum.
Eylül:Ne?Kime?
Esma:Sizin hastanedenmiş.Adı Alp.
Eylül:Peki o senden hoşlanıyor mu?
Esma:Bilmiyorum ama yarın eğer Cafe'ye gelmezse hastaneye gidip konuşucam ondan hoşlandığımı söylicem.Biraz erken ama beklemek istemiyorum.
Eylül:Vay bee!Arkadaşıma bak.
( Ikisi de gülmüş ).Akşam olmuş.Yemek yiyip yatmışlar.
Sabah olmuş esma hazırlanmış ve Eylülü bekliyordur.Eylül de hazırdır ve çıkarlar.ESMA
EYLÜL
Esma cafesini açmış ve biraz beklemiş.Sonra karşısında Alp'i görünce çok heyecanlanmış.Yanına gitmiş ve;
Esma:Sana söylemem gereken bsy var Alp,demiş.
Alp:Tamam ztn benim de sana söylemem gereken bsy var.,demiş.Esma birden heyecanlanmış.İçinden "belki o da beni sevdiğini söyleyecek"demiş.
Esma:Şimdi Alp nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama...Ben normalde ilk görüşte aşka inanmam ama seni gördükten sonra değişti , ben sana aşık oldum Alp.
Alp şaşkınlıktan bsy diyememiş.
Esma:Alp,alp iyi misin?
Alp:Esma ben de sana aşığım.,demiş ve onu kucağına alıp döndürmüş ve öpmüş.İkiside çok mutluymuş.Alp hastaneye gitmiş Esma oturup Alp'i düşünmüş.Alp'in de hastanedeyken aklı hep Esma'daymış.Akşam olmuş.Eylül ve Esma eve gitmiş.
Eylül:Esma anlat bakalım neler oldu ?
Esma:Eylül,ona aşık olduğumu söyledim sonra o da bana aşıkmış ve sonra beni kucağına alıp döndürdü çok mutluyum ve aklımdan hiç çıkmıyor Alp.
Eylül:Oooo, tebrik ederim cnm benim,demiş.
Sonra bi ses gelmiş ve Esma çok üzülmüş çünkü bu olanların bi rüya olduğunu farketmiş.(Rüya itiraftan itibaren).
Hemen Eylül'ün yanına gidip ona rüyasını anlatmış.Arkadaşlar biraz saçma oldu sanırım o yüzden kusura bakmayın.Hatta Çokta saçma bir yer de bırakmış olabilirim.Aklıma geldiği şekilde yazdım.Bu arada yeni bölüm ne zaman gelsin istiyorsanız ya da hangi günler yazmamı istediğinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.Hoşçakalın.