când poți cânta nu ai nevoie de cuvinte

22 5 0
                                    

Hei, salut, știu că nu ne cunoaștem, dar poate așa e mai bine ?
Mai întreba de ce ?
Simplu nu ai nevoie de ai cunoaște alt cuiva viața, problemele personale, nu- mi ești obligat să-mi ții lecții de comportament sau invers, nu ne cunoaștem și nici nu avem de ce să cheltuim unul pe altul timp!
Cam așa nu?
Dar dacă invers posibil noi suntem prieteni deja și nici nu știm sau am putea fi cei mai buni prieteni, posibil singurătatea nu te face puternic, dar invers te face să crezi în libertate, pe care este foarte greu de obținut.
Posibil tu dorești să mai afli o viață a unei persoane sau chiar eu doresc astfel.
Iată nu știu !
Sincer să spun niciodată nici n-am știut, ce fel de om sunt eu, dar mai ales tu cine ești, știi de multe ori ni se spune că succesul se obține doar din greu, prin muncă asiduă, că adevărul e mereu la fundul mării, că Dumnezeu mereu ne apără unde noi nu am fi și că e mereu cu noi.
Dar dacă noi ne-am naște într-o familie foarte bogată, o familie de atei?
Adevărul nu prea cred că va mai avea multă valoare, mulți bani - mulți prieteni falși, iar de Dumnezeu el nici nu va fi pomenit.
Să presupunem cum vei fi tu atunci?
Vei fi rău posibil foarte alintat nu vei dori să lucrezi mult pentru succes.
De ce ? Succesul este deja în viață, până la un moment când observi că dădaca ta îți este mai mult că o mamă,
Părinții tăi mereu sunt la lucru prin călătorii, iar tu nu mai ai nici o dorință, nu dorești bani sau jucării, mai mare când vei fi nu dorești deja nici mașini, nici fete tu ai tot ce nare nimeni altul, dar tu nu ai cel mai important dragostea...
Iată acum la 80 Alexandru stă pe malul unui pod în Italia și cică se gândește că banii nu aduc fericirea fondul său de câteva miliarde de euro la dat la săraci familiei ia lăsat afacerea, și cu Dumnezeu înainte sare de pe pod .
Gata nu-i pe pământ acest om, nimeni nici nu sa așteptat că va proceda astfel, în ultima lui scrisoare scria.

Draga mea
Eu n-am știut,
Deja nici nu voi ști
În viață parcă n-am căzut,
Iar timpul mi-a venit
Să știi,
Într-adevăr nu te-am iubit
Eram orbit de banii cei aveam.
Și doar acuma eu pe la sfârșit
În tine draga mea eu m-am îndrăgostit.
Să-i spui lui Ionel
Cea ce ți-am spus eu ție,
Banii te duc la nebunie
O viață am trăit
Pe mine nu mă cunosc,
Nici nu știu dacă am iubit.

Dragii mei banii nu aduc fericire
Frumosul e în iubire
Țineți-mă minte
Ca pe lumina cea ferbinte.

Morala aici este așa: dacă dorești tu poți să-mi scrii află despre mine tot
Eu sunt pustiu în amintiri
Dar sunt un rege în poezii
Fără de bani sărac eu sunt
Copilul luminei, și cel mai bun
Prieten al ☀️.

află cine ești tu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum