Vyhodnocení druhého kola

52 8 0
                                    

#1 TenArthur
-cover nepřišel

Sisi : No líbí se mi jak má krásně průhledný nadpis ... On je celkově nějak neviditelný .. ( Počkat, tohle jsem asi hodnotit neměla .. :D)
#3 MarryLot

 :D) #3 MarryLot

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Giraci:
Ehh... jo ahoj, jak jsem se sem dostala. No to je jedno, už jdu hodnotit. Takže, písmo je dost kýčovité a font mi tam nesedí. Moje jméno je tam dost špatně umístěné. Ořezy na hlavě jsou trochu kostrbaté. Jinak je cover hezký
6/10

Sisi : Jako na úvod bych chtěla říct že tohle téma bylo extrémně těžké .. Aneb někdy nápady prostě nejsou a to je u tohohle téma nejhorší ( každý grafik mě pochopí ) .. Já osobně mám pocit že téma "mořská panna na mušli" by bylo lepší páč je konkrétní .. No nic , no nic už jdu na to ..

Cover působí celkem skvěle, má veselou atmosféru což se rozhodně k létu hodí. Co bych vytkla je kvalita ( v lepší by to bylo sakra jiné ). Také bych chtěla pochválit to že jsem si na první pohled nevšimla že je postava přidaná, na druhý už bohužel ano .. Je kolem hlavy lehce zle oříznutá ale ne zas až moc horrorově .. Co ale horor už je ten příliš silný stín .. Stačil by OPRAVDU lehce slabší .. Ale jinak je nadpis v pohodě ... ( miluji vodoznaky )

7/10
Lucy :
Tento cover mě už na první pohled zaujal , ale to písmo je až moc výrazné .
7/10
CarrieNiestten

GiraciTady můžu říct zase jenom Wow! Cover je hezky zpracovaný, jenom ten první font mi tam nesedí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Giraci
Tady můžu říct zase jenom Wow! Cover je hezky zpracovaný, jenom ten první font mi tam nesedí. Spodní písmo je dost výrazné a ty závorky to dost kazí. Jinak, skvělá práce.
7/10

Sisi :
Jako ze začátku bych chtěla přiznat že tenhle se mi extra líbí .. Ať už jde o postavu nebo dokonale rozmazané pozadí .. Je v tom i úžasný nápad jak splnit téma a prostě .. Jsem se asi zamilovala .. Jediné co bych změnila je nadpis, ( který mimochodem skvěle zapadá za postavu ) přijde mi že je nějaký nudný a to bílé písmo "s autory" ho ohromně kazí ...... Naopak ten citát dole je boží. Tady budu trošku dost nesouhlasit s Girou když řeknu že ty závorky mají svůj význam . Říkají "jen tak mimochodem" což je podle mě opravdu skvělé ... Jen je škoda že si tam ten význam nenajdou všichni.
9/10
Lucy :
Na tento cover se dá říct jen wow , ten je skvělý . Nejvíce se mi na něm líbí to jak je rozmazané to pozadí za postavou .
9/10
#8 kackatt

Cover ContestsKde žijí příběhy. Začni objevovat