5.Bölüm

107 80 47
                                    

Koray ne diyeceğini, ne yapacağını bilemez haldedir. Elif güzel,hoş bir kızdır. Bu yüzden teklifini kırmak istemiyordur.

Birden kalkıp;
"Elif düşüneceğim." deyip gider.

Elif ise sakince kalkıp evine gider.Mahalleye girince mahalle başında komşularının oğlu Hasan Basri önünü keser ve;

"Elif ben senden hoşlanıyorum." der.

Elif ise "git başımdan Hasan" der evine gider. Hasan arkasından bakar kalır. Elif eve gelir hızla odasına girer ve yatağına uzanır.

Koray ise babasının yanında hep Elifi hemde Betülü düşünür. Kendini kararsız hissediyordur. Kimi seçeceğini bilmiyordur. Ve son olarak karar verir kimseyi seçmeyeceğini kararını alır.

Elif ise Telefon elinde arasam mı? Aramasam mı? Diye düşünürken birden Koray arar.

Elif heyecandan eli ayağı titrerken telefonu açar.

Elif "Efendim koray" der ve koray elife sakince anlatır.
"Elif ben seninle değil kimseyle sevgili olmak istemiyorum beni anla lütfen inan ki sevgili olacak olsam senin sevgin yüksek bastırır ben kimseyle sevgili olmak istemiyorum beni anlıyorsun değilmi?"

"Tamam Koray görüşürüz."der telefonu kapatır.

Koray Elifi üzdüğünü fark etsede elinden bişey gelmez.
Elif çok üzgündür, bir cesaretle söylediği duygularına karşılık alamamıştır. Kalbi çok kırılmıştır.

Elif' in aklına Koray'ın Betül'ü sevebilme düşüncesi düşer. Bu onu hem daha çok üzmüş ve kıskandırmıştır.

Gözlerini kıskançlık bürüyen Elif, Betül ile konuşmak için onu arar ve buluşmak istediğini söyler. Betül ne konuşacağını merak eder ve teklifini kabul eder. Elif hazırlanır ve bir kafede buluşmak üzere yola koyulur. Yine sokak başında Hasanı görür.

Hasan "Komşu güzeli" diyerek laf atar Elif döner;

"Senin ağzını kırarım Geri zekalı!" der sinirli bir şekilde Betül ile buluşmaya gider.

Vardığında Betül kafede oturmuş kahvesini yudumlarken, Elif gelir.

Elif sakin bir şekilde
"Merhaba Betül."

"Merhaba Elif."

"Nasılsın? "

"Iyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim." der garsona seslenir
"Bir kahve alabilirmiyim?" dedikten sonra Elif anlatır; Koraydan hoşlandığını, herşeyi anlatır bunun üzerine elif sinirlenir ve o sırada garson kahveyi getirir elif kahveyi yudumlarken betül birden
" senin gibi fakir bir kızı ne yapsın? " der.

Elif bu sözler üzerine çok aşırı sinirlenme sonucu kalkar yüksek sesli bir şekilde
"Mutluluk Parayla değil kalbin temizliği ile oluyor." der kalkar gider.

Bunun üzerine etrafındaki kişiler Betüle bakar. Betül cüzdanından çıkardığı 50 tl masaya bırakır gider.Betül bunun üzerine korayı arar.
"Koray Elif beni aradı buluşmak istedi bende kabul ettim buluştuk bana siz zenginler hep Aptalsınız sizler para kalbiniz olmuş gibi kelimeler kullandı. Moralimi bozdu dertleşelim mi biraz?"der.

Koray Elif' e sinirlenir.
Bunun üzerine betül ile buluşma teklifini kabul eder.
Betül ile buluşur Betül Koray'ın Elif'e sinirlendiğini anlar. Bunun üzerine Koray'a teklif eder.

Koray Elif'e o kadar sinirlenir ki, sinirle birden kabul eder. Betül Koray'dan öpmesini ister. Koray öperken Betül fotoğraf çeker ve Elif'e gönderir.

Elif gördüğünde çok sinirlenir ve ne yapacağını bilemez.

Olaylar karışacak yeni bölümler için takipte kalın yorum yapmayı unutmayalım
Okuduğunuz için teşekkürler ☺☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin