'SOSIALizer' (socializer)

1.5K 32 7
                                    

Bila dosa melimpahi pahala dalam diri kau. Forget it. Lebih baik kau mati. Sebab apa? Sebab kalau kau mati pun takde siapa yang hamak nak tolong.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸

Like all rich people. Mia is a socializer . Most of her free time spent socializing. Instagram- Followers padu, mana tak nya. Feed lawa , post dia semua dedah badan dedah sana dedah sini. Alah ni yang selalu korang gaduh pasal 'attention seeker' . Ha there you go. Mia is an attention seeker but not to an extent where she cringes people .

Lepastu, Kalau ada event je mia turun. Tempatan fest ke food fest ke fashion week day . Dia turun. Takpernah miss beb. Daddy, mummy, tak kesah pun . Mia cuma kena bagitau nak pergi sana sini then bam 💥 RM5000 dapat macam tu je . Masyukk. Kalau mak aku ' kau dah lah solat pun tinggal, lagi nak menjongket sana sini'. But mia tak. Hidup free like a flying bird. Memang jenis social habis. Mana mana puak semua kenal mia ni.

She can do whatever she wants, where she wants, with who she wants. Her life is totally limitless. Walaupun mia ni hidup bebas dalam dunia neraka dia, she still has this one sense of morality dalam diri dia. 'No sex sex bullshit' Mia tahu sex ni haram. Even though she does not care about the people around her she do care about herself. Maruah dia. So dia takpernah dalam hidup dia terjebak dengan benda benda sex munafik ni.

Kawan perempuan dia semua dah rosak . Ramai yang mengandung lepastu gugur. Tapi mia ni dia still teguh lah jati diri dia. Dia taknak jadi semurah member member dia yang lain.

But that doesn't change the fact that she drinks, menari tak tentu arah , pakai sexy sexy mostly red colors . Because from her point of view, Badan dah boek (ikut bahasa nowadays) , so why not expose?. Even she herself claimed 'nanti dah tua dah berkedut, tak lawa dah pakai macam ni so waktu aku tgh muda tgh bergetah ni lah aku pakai semua baju sexy ni der'. Haha. Mentaliti tahap ke berapa punya level tak tau ah 😂.

Sebab kan mia ni "boek". Ramaaai beb lelaki nak sentuh dia tapi tak dapat. Bukan stranger je, member rapat pun nak 'rasa' mia ni. But mia jual mahal. Maybe this is the only "good" thing about mia --for now.

Tapi tulah, bila kau dah kerap minum air kencing setan ni. Hati gelap ah. Plus kau dikelilingi oleh kemaksiatan 24/7 . Ye lah, Sana maksiat sini maksiat sana ngandung situ gugur, mia pun tend to /try/ these sorta things. If you don't get it then lemme translate it to a simpler version : she wants to try having sex

But hey? You cant blame a teenager to be such a hoe, you cant blame hormones but siapa yang korang salahkan? Siapa yang masyarakat hina punca anak rosak? 'P A R E N T S '
Apa apapun parents . Mana taknya, mia kalau nak duit ,parents. Nak itu ini cari parents dulu. Mia kalau nak beli weed pun lepas lah sia. Memang jenis parents spoilkan anak. Anak perangai macam sial memang sah sah lah salah mak bapak. Tapi parents mia ni tak kesah pun. Tak tegas. Kalau ikut "peribahasa" korang, parents mia ni
Pandai buat anak tapi tak pandai didik.

Don't deny. ITS TRUE.

Becoming a socializer means alot to mia. I mean her life is full with social activities . Ye lah instafamous kena jaga reputation beb . 😂.

But the thing is, would this become an advantage for her or kill her instead ?Would mia actually berubah? Well you gotta stay tuned with my story . Continue part 3 .

Pelacur Where stories live. Discover now