4.resz:a temetés

6 2 2
                                    

//Elhatároztam hogy kideritem Alec miert lett ongyilkos ezert elmentem a nagynenje viragos kertjebe ahol a legtobb idot toltott szuletese ota.Mindig is csodaltam a nagynenje Karmen nenit.Nem volt egy os tehetseg de a a rajzai bamulatosak voltak az egyik kepet alecrol festette gyonyoru volt...Egyik nap alecet azzal hivtak hogy karmen neni korhazba kerult...a no a telefonban azt mondta strokeot kapott.Alec ekkor nyelt egy nagyon es nyogott egy rendben a telefonba de amint letette elotort belole a siras....Alec azota nem sirt es az van korulbelul 20 eve...Alecet eros embernek ismertem de ezert is nem ertem miert lett pont ongyilkos de magamat is hibaztatom mivek figyelhettem volna de nem tudom ennel hogyna lehet jobban figyelni hiszen mindig ott voltam mellette egyaltalan nem valtozott meg...ezt en nem ertem.Alec valamiert itt hagyott es mar nem jon vissza ekkor belolem is elotort a siras..korulbelul 3 oran keresztul sirhattam minden elotort belolem aminek kellett nem is baj gondolom....bekapcsoltam a tevet hatha elvonja majd a figyelmemet hat nem sot eppen egy ongyilkos sorozat ment benne amit regen meg kis lany koromban nezhettem os regi de meg mais csodalom viszont most nem a legjobb percben kerult ide ugy gondoltam inkabb elmegyek futni az majd kitisztitja a fejemet...el is mentem kb 5 km futhattam 30 perc alatt futas kozben csak alecen jart az agyam hat mi mason hiszen a ferjem ongyilkos lett ez nem kis dolog... haza ertem es 20:00 mutatott az ora gondoltam meg vacsizok es teazok egyet,amikor kopogtak de azt nem gondoltam hogy ez var amikor az megnyomtam a kilincset.....
Sziasztok hat itt is lenne a resz tudom csusztam egy napot de sebaj ma suli de utana este fele meg lesz resz ne aggodjatok...remelem tetszik❤️❤️

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 03, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

A gyilkos csendeség🙄❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang