A lebukás

38 3 0
                                    

-Esik az esső Jeff várjuk meg amíg eláll utálom az essőt olyan lelketlen.
-Rendben van mester előkészítek némi fenyítőeszközt, ha esetleg az unokatesóm nem tetsző választ adna nekünk.
-Ügyes Jeff azt hittem mindent nekem kell elintéznem.
~2 óra elteltével elindúltak, majd 20 perc után elértek az unokatestvérük házához.
-Nos Jeff menj csak tudod a dolgod, ha valami nem menne jól felismerem a hangod ordibálj csak.
~Jeff bólintott, majd bement.
Eközben a mestere felhívta a rendőrséget, hogy megtalálta a gyilkost és ott van Mcluis Jenifer házánál.
-Nos Jeff ma lesz a próbád lássuk, hogyan jutsz ki ebből.
~Ez után elhajtott és otthagyta Jeffet. Jeff bement a házba és erdeklődött az inteligens pazichopatáról és társáról.
-Nem Jeff nem mondhatom el, hogy mik vannak az aktákban.
-Nos sajnálom Jenifer. ~Rátámadt egy késsel és földre terítette közben ordibállta:
-Ha nem mondod meg miket tudnak rólunk megöllek téged!!!
~Ekkor jött be a rendőrség és földre terítette őt.
-Oh hát persze már régen szóltál neki te mocskos szuka!!! -ordibállta az ajtóperemben.
-Végre elkaptunk téged te mocskos pszichopata. -ordibálta utána.
~A távolból a mestere nézett és csak nevetett a kocsiban közben pedig Jeff szemébe nézett, aki árgus szemekkel figyelte őt, egyszer hangosan felnevetett.
-Azt hittem többet érsz Jeff, de nem baj úgy is csak hátráltatott.
~1hét elteltével.
-Rendben van uram most már bemehet, de nem vihet be magával semmit. -mondta egy rendőr.
-Oh hát persze soha sem vinnék be semmit.
~Leűlt egy székre és szembenézett Jeffel, jeff csak nézett, de nem értette ki lehet az.
-Szerbusz Jeff hallom elkaptak ez se nekem, se a mesternek nem tesz jót.
~Jeffben megfagyott a vér megszólalni sem mert.
-Adok egy kapszulát, ha érzed, hogy feszűl a hurok vedd be.
~Mosolyogtak egymásnak, majd Jeff bólintott.
-Viszlát Zsebodőn.- kéjes mosoly volt az arcán.
~Nevetett, majd bólintott és távozott a helyről, Jeffet visszakísérték a cellájába és két mondat hangzott el benne:
-Úgy haljak meg egy méregben, hogy nem távozom a mester módjára? Neem ezt nem engedné meg a mester sem.
~Egész éjjel nevetett és gondokozott ki legyen az áldozata.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A felbukkanás (Nincs kész)Where stories live. Discover now