A főnix

46 3 0
                                    

~2007 nyara lengyelország, lublin.
-2 éve menekülök, de még nem kaptak el, bolond fakabátok azt hiszik megállíthatják a terveimet? -nevetve mondja.
-Na lássuk Jeff mit mondanak rólunk a hírekben.
~Híreink következnek. Brutális gyilkosságokat hajtottak végre lublinban.
-A tettes valószínűleg a kristály boltos inteligens pszichopata, egy társat is szerzett már magának kérjük óvakodjanak, ha éjjel egyedűl járkálgatnak az utcán. -mondta a rendőr a híradóban.
~Tv kikapcsolva.
-Nos jeff azthiszem tetszett nekik is a művünk.
-Nos mester valóban jó érzés alkotni az emberi testel, ha már az nem is él.-Jeff elmosolyodott.
-Úgy érzem végre visszatérhettem 2 év után.-nevet.
~Kopogás hallatszik.
-Jeff menj nyisd ki az ajtót.
~Jeff elment és kinyitotta az ajtót körűlnézett de semmit sem talált csak egy levelet.
-A levélen semmit sem írt csak a címet 13.kerület C 20 blokk 7-es szám.
-Kibontotta Jeff és egy papírcetli volt benne, amelyen ezt írta:
-Szép munka volt fiúk várom az új munkátokat! Üdvözlettel Zsebodőn.
-Remegve dobja el Jeff a levelet, majd dadogva megszólal:
-M...m...mester tudják kik vagyunk.-rémület látszódott a szemében.
-Igen? Nos hát nincsen miért félned, ha nem a rendőrség kopogtatott.
-De háát tudják kik vagyunk mester...mi lesz most?
-Nyugodj meg Jeff minden a terveim szerint halad, de holnap megkeresheted az unokatestvérdet a rendőrségnél, tudod puszta formalitás. -elmosolyodott.
-Oh, ne aggódjon mester felkeressük. -elmosolyodott.

A felbukkanás (Nincs kész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora