10. lekcia

224 23 1
                                    

„Toto je môj strýko, Charles Wannington. Strýko, toto je Elizabeth Whiteneyová."

„Teší ma slečna... Ian, nikdy si nespomenul, že máš priateľku." Ian nadvihol obočie a pobavene sledoval El, ktorá sa dusila šampanským.

„Prepáčte pane, ale my nie sme spolu. Teda ako pár. Teda, sme ako pár, ale nie taký ako myslíte."

„Nie? Človek by si pomyslel, že ked po sebe tak pozeráte, tak... Dobre, nechajte to tak. A teraz, ak dovolíte, musím ísť zaasistovať svojej manželke a podrýpnuť ju, pretože je na diéte. A očividne, tie višňové koláčiky jej veľmi chutia. Bolo mi potešením, slečna. Dúfam, že sa čoskoro uvidíme."

„Tiež v to dúfam. Zatiaľ sa majte."

„Tvoj strýko je veľmi príjemný a vtipný človek."

„Viem. Mám ho najradšej z našej rodiny. A je asi jediný, kto sa netvári ako snob."

„Ian?"

„Hm?"

„Kto je tam to dievča?"

„Tá blondína, čo po tebe zazerá ?"

„Hej."

„To je Meredith."

„A?"

„A čo?"

„A prečo po mne zazerá ?"

„Lebo ... žiarli ?"

„A na čo, preboha ?"

„Na teba ty idiot. Vieš,..ona je tak trochu moja bývalka."

„A ona si myslí, že ty a ja ..."

„..."

„Prečo si to každý myslí? Poriadne mi to lezie na nervy. A.. čo sa stalo, že ste sa rozišli?"

„Vieš ako sa to hovorí? Niekto je taký hlúpy ako vyzerá. A niekto ešte hlúpejší. Zo začiatku bolo všetko fajn ako to vždy býva. Ale vieš, ona je strašne pyšná, strašne sladká a tvrdohlavá. Celý náš vzťah bol len o nej. Už sa to ďalej nedalo vydržať, tak som to ukončil. Ešte asi 2 mesiace po tom ma otravovala. Verím tomu, že keby som bol teraz s ňou, už by sme boli zosobášení. Myslím si, že som jej tým narušil jej plány na jej dokonalý život. A ďalším dôvodom nenávidieť ťa je pre ňu to, že som jej možno povedal, že mám niekoho iného a ona si myslí, že si to ty. A teraz na teba tak zazerá, lebo si myslí, že za rozchod môžeš ty."

„Po prvé..si totálny imbecil. A po druhé...za váš rozchod ? To jej musím vysvetliť. Ved to je..."

„Vieš čo rada o sebe hovorila? Ona nie je tvrdohlavá. Ona má len vždy pravdu. Tak nech ťa ani len nenapadne ísť za ňou. Nikdy nevieš, čo si zoberie do hlavy. Proste ju ignoruj."

„Ak to tak chceš..."

„Chcem. Len to nechaj tak. Nech si myslí, čo len chce."

„Vieš, čo mi lezie na nervy ?"

„Čo?"

„Ty. Pretože mi stále hovoríš, že problémy nevyriešim mlčaním alebo fackou. A ty tu len tak stojíš ako debil a čakáš, že to tvojej ex vysvetlí Duch Svätý."

„ Nepoznáš ju. Nevieš aká je. Ona si to nikdy nenechá v pokoji vysvetliť. Keby som jej to išiel povedať teraz, tak by urobila takú scénu, na ktorú budú spomínať ešte ďalšie 4 generácie mojej rodiny."

„Tak na to sa rada pozriem."

„ Na to sa nepozrieš, pretože to nemienim urobiť. Ani teraz. Ani nikdy."

„Ako chceš. Tak nakoniec to bude predsa na toho Ducha Svätého."

Bad girl (SK)Where stories live. Discover now