Ulkopuolisen näkökulma:
Tänään, 5. kesäkuuta 1997, on Draco Lucius Malfoyn 17-vuotissyntymäpäivä. Malfoyt istuvat ruokasalissa illallisella. Päivä on kulunut aivan normaaliin tapaan, kunnes kello käy 19.56. Sillä sekunnilla Draco karjaisee kivusta ja lyyhistyy pöydälle.
Narcissa hypähtää säikähtäneenä ylös tuolistaan ja kiiruhtaa poikansa luo. "Kulta, mikä hätänä?" hän kysyy huolestuneena Dracolta. Tämän kasvot ovat vääntyneet tuskaiseen irveeseen eikä hän saa sanaa suustaan. "Rauhoitu. Draco, pystytkö kävelemään?" Lucius kysyy ja saa vastaukseksi heikon nyökkäyksen.
Luciuksen ja Narcissan avustamana Draco saadaan omaan huoneeseensa juuri kun hän menee tajuttomaksi. "Mikä hänellä on?" Narcissa kysyy. "Muutos", Lucius vastaa lyhyesti.
:3 :3 :3
Kahden päivän kuluttua Draco herää. Hän venyttelee unisesti ja nousee sängystään. Hän astelee koristeellisen peilin eteen ja hämmentyy näkemästään. Peilikuvan poika on pitkä ja hoikka, mutta samaan aikaan myös lihaksikas. Pojan kasvot ovat teräväpiirteiset ja hänen silmänsä sulan hopean väriset. Hänen platinanvaaleat hiuksensa tippuvat silmille, joita reunustavat pitkät, tuuheat ripset. Silmäkulmastaan hän huomaa suuret, puhtaanvalkoiset siivet.
Draco kuulee koputukset ovelta ja Lucius astuu sisään. "Olet hereillä", hän toteaa. "Mitä minulle on tapahtunut?" Draco kysyy. Lucius on hetken hiljaa ennen kuin vastaa. "Olet veela."
Dracon leuka on tipahtaa lattiaan. "Olen mikä?"
A/N:
Heippa hei! Pitkästä aikaa kirjoittamisen parissa... Hups:) Tässä ois uus Drarry ficci, toivottavasti tuutte tykkäämään:D Tähän tulee todennäköisesti lukuja nopeemmin, koska ollaan kirjotettu niitä valmiiksi. BTW jos joku ihmettelee miks just tuo aika, niin kuvitellaan että Draco on syntyny just sillä minuutilla ja siks se muuttuu sillon. Mutta juu, eipäs täs sen kummempii, nauttikaahan! (:
Emilia ja Lotta