Syyskuun alku
Draco kävelee Tylypahkan pikajunan käytävää pitkin, kunnes hän yllättäen törmää johonkin. Tämä "jokin" horjahtaa ja automaattisesti Draco nappaa tämän vyötäisiltä kiinni jottei hän kaatuisi. "Oletko kunnossa?" Draco kysyy. Henkilö nostaa katseensa ja hänen smaragdinvihreät silmänsä kohtaavat Dracon hopeanväriset. Harry Potter.
:3
Draco ja Harry tuijottavat toisiaan silmiin ikuisuudelta tuntuvan ajan kunnes Harry havahtuu todellisuuteen ja punastuu rajusti. Hän raapii niskaansa vaivautuneena, mumisee jotain epäselvää ja kiiruhtaa pois. Draco jää tuijottamaan hänen peräänsä virnuillen.
Lopulta Draco löytää vaunuosaston, jossa hänen ystävänsä Pansy Parkinson ja Blaise Zabini jo odottavat häntä. "Mikäs noin hymyilyttää?" Blaise kysyy, kun vaunuosaston ovi on liukunut kiinni. "Löysin kumppanini", Draco sanoo. "Kumppanisi?" Blaise kysyy näyttäen hölmistyneeltä. "Veelajuttuja", Draco huitaisee kädellään vähättelevästi. "Kuka hän on?", Pansy utelee. "Harry Potter."
Draco nauraa ystäviensä pöllämystyneille ilmeille. "Sulkekaa suunne ennen kuin ne jumittuvat", hän kiusoittelee. "Mistä tiedät että juuri hän?" Pansy kysyy. "Tunnen sen." Draco toteaa. "Tietääkö Harry tästä?" Blaise tiedustelee. Draco pudistaa päätään. "Mitä aiot tehdä asialle?" Draco istuu ystäviään vastapäätä, iskee heille silmää ja sanoo: "Sittenpä näette."
:3
Harry avaa vaunuosaston oven ja kompuroi sisään, melkein kompastuen omiin jalkoihinsa. Hän lysähtää penkille ja painaa yhä punoittavat kasvonsa käsiinsä. "Mikä on?" Hermione kysyy kummissaan. "Ei mikään. Kaikki on kunnossa", Harry vastaa nopeasti. Hermione katsoo häntä epäilevästi. "Tiedäthän, että olet huono valehtelemaan?" Ennen kuin Harry ehtii vastata, liukuovi avautuu ja Luna astuu sisään. "Hei tyypit!" hän tervehtii hilpeästi. "Mikä Harryllä on?" hän kysyy katsoen Harryä joka yhä piilottelee käsiensä takana. "Sitä minäkin ihmettelen", Hermione vastaa.
:3
Draco puskee tiensä väentungoksen läpi kohti Luihuisen pöytää. Hän etsii katseellaan Pansyä ja Blaisea, jotka olivat kadonneet heti junan saavuttua asemalle. Silloin Draco näkee heidän vilkuttavan Luihuisen pöydän päästä. "Mihinkäs te katositte?" hän kysyy päästyään ystäviensä luokse. Molemmat vilkaisevat toisiaan ja punastuvat. "Niin minä arvelinkin", Draco sanoo ja nappaa käteensä omenan.
Draco antaa katseensa kiertää ympäri Suurta Salia. Hänen katseensa kiinnittyy Rohkelikkojen pöydässä istuvaan mustatukkaiseen enkeliin. Samalla hetkellä tämä enkeli nostaa oman katseensa ja hopea kohtaa smaragdinvihreän.
"Draco, herätys!" Pansy sanoo ja heiluttaa kättään Draco silmien edessä. Draco hätkähtää hereille omasta maailmastaan ja kohdistaa katseensa Pansyyn. "Mitä sinä oikein..." Pansy aloittaa, mutta vaikenee nähtyään mihin, tai paremminkin ketä, Draco oli tuijottanut. "Taidat tosissasi olla ihastunut, vai mitä?" Pansy toteaa lopulta. Draco on vain hiljaa ja keskittyy ruokaansa.
A/N:
Tässäpä ois eka luku, olkaa hyvät:)