yo-niceskirt: Cidden bu boktan yazıyı yazmak için çok zaman harcadın mı? Daha heceleri ayırmayı bilmiyorsun. Yazının içeriği bile berbat. Cidden...
Byunbaekhyun: Pardon ama 5 takipçisi olan isimsiz ve resimsiz profilinle bana bilmişlik mi taslayacaksın?
yo-niceskirt: Bilmişlik taslamıyorum. Cahilliğini yüzüne vuruyorum.
Byunbaekhyun: Bana olan kinini anlamaya çalışıyorum. Tanışıyor muyuz?
yo-niceskirt: Neyseki hayır :D Sadece gezinirken profiline rastladım ve blogunun linkini koyacak kadar iyi olduğunu sana düşündürten ne anlamaya çalışıyorum.
Byunbaekhyun: Derdin ne? Daha uygun bir dille eleştirini yapabilirdin. Anonim bir şekilde hakaretlerle bana yazarak değil.
yo-niceskirt: Soruma cevap vermedin.
Byunbaekhyun: Bir soru sormadın.
yo-niceskirt: Bu boktan yazıyı neden yazdın?
Byunbaekhyun: Yalnızca ayrı yazmadığım soru ekinden mi boktan oluyor? İçeriği okuduğuna emin misin?
yo-niceskirt: Maalesef okudum :D Boktan evet, çünkü o yaptığın hatayı daha ilkokula giden çocuk bile yapmaz.
Byunbaekhyun: Senin gibi küçük ayrıntılara takılan ve olaylara asıl anlamıyla bakmayan sığ insanlardan yazdıklarımı anlamasını bekleyemem zaten. Ben Korece öğretmeni değilim. Hata da yapabilirim önemli olan anlatmak istediğimdi zaten.
yo-niceskirt: Anlatmak istediğini hatalarla dolu bir yazıyla nasıl anlatabilirsin ki? Öğretmen olman gerekmiyor bunun için zaten. Cahillik başa bela.
Byunbaekhyun: Sorunun ne? Bence fazla asosyalsin. Git ve tedavi ol.
yo-niceskirt: Komik. Bunu hatalarla dolu yazılar yazıp "bakın ben bloggerım" diye kendini 100 takipçisi ile tatmin eden biri mi söylüyor? Zavallıcık.
Byunbaekhyun: Beni tanımıyorsun bile. Öyle olduğumu nereden çıkartıyorsun? Yalnızca sosyal medyadan birbirimizi tanıyabiliyorsak sen kendi profiline bak istersen. Kendi hesabınla yazamayacak kadar korkak ve zavallısın.
yo-niceskirt: Ama buna rağmen bana cevap vermeye devam ediyorsun. Kendini açıklama ihtiyacımı hissettin bu korkak zavallıya?
Byunbaekhyun: Çok aptalsın. Kafan falan mı güzel? Cidden benden nefret eden birileri olduğunu bilmiyordum. Sırf merakımdan yazıyorum belki adam akıllı karşıma çıkar öyle derdini anlatırsın.
yo-niceskirt: Hahhahhaha. Ne derdim olabilir ki seninle? Sadece profiline rastladım Baekhyun. Ve senden hoşlanmadım.
Byunbaekhyun: Stresini atmak için fazla iğrenç bir yol seçmişsin. Ben genelde balon patlatma oyununu tercih ediyorum insanlara sataşmak biraz seviyesizce.
yo-niceskirt: Asıl iğrenç olan ne biliyor musun? Kendini mükemmel biri gibi gösterip boktan yazılar yazman. Söylesene ne işle uğraşıyorsun. Mesleğin ne?
Byunbaekhyun: Vay canına. Senin kadar kötü niyetli bir insanla daha önce hiç karşılaşmamıştım.
yo-niceskirt: Ne oldu :D Boş ve baba parası yiyen birisi olduğun için mi soruma kaçamak cevap veriyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who?
Fanfiction✎ FİK YAPIM SUNAR; ❝ℙACHANBAEK&ℤAMMAZİNGO KATKILARIYLA.❞ baekhyunee: Bu çok ön yargılı ve hastalıklı bir düşünce bence. yo-niceskirt: Olabilir. Normalim demiyorum. ✘Homo bir hikayedir.