Kiminseok: Chen Baekhyun'la konuşmayı düşünüyor musun artık??
Chen: Döndüğüm zaman konuşacağız???
Kiminseok: Ne zaman döneceksin????
Chen:????
Kiminseok: Öyleyse yarın veya diğer akşam buluşuyoruz???
Chen:???
Kiminseok: ???
Chen: Derdin ne Minseok?
Kiminseok: Öf bilmiyorum. Sadece Baekhyun sana kırgın. Bu beni endişelendiriyor.
Chen: Farkındayım. Geldiğim zaman yüz yüze konuşup bu olayı halledeceğiz.
Kiminseok: Biliyorum ancak son olan konuşmalardan sonra çok üzülmüş durumda. Yani sen ona göre çok rahat davranıyorsun, biliyorum mantıklı düşünüyorsun. Seni tanıyorum. Ancak Baekhyun'u da tanıyorum ve zıt karakterlerdesiniz. Birbirinizi yanlış anlamanızdan korkuyorum. Üzülmenizi istemiyorum. Bu beni geriyor.
Chen: Yarın geleceğim işte konuşacağız. Zaten Baek bana alınmadı mı, endişelenmesi gereken benim sen bu kadar takılma buna.
Kiminseok: Sen cidden kalın kafalısın Chen. Zaten senin endişesizliğin beni endişelendiriyor. Ah neyse, sana laf anlatılmaz. Cidden!
Chen: Sondaki ünlem işareti beni endişelendirdi işte lol
Kiminseok: Hiçbir şeyi sallamıyorsun bile. Biraz ciddi ve duygulu ol. Böyle umursamaz olmaya devam edersen seni umursayanları da kaybedeceksin.
Chen: Umursamaz olduğumu nereden çıkarttın ki? Ve beni tehdit mi ediyorsun?
Kiminseok: Yazdıklarına dön bir bak istersen? Veya Baekhyun'un şuan içinde bulunduğu duruma karşı senin çok rahat gözükmen beni endişelendiriyor diyorum, ancak sen geçiştiriyorsun.
Chen: Beni nereden görüyorsun ki bu kadar eminsin? Sizi cidden anlamıyorum. Gerçek dostluk buradan atılan bir iki mesajla gönül almak mı yani? Ayrıca işim başımdan aşkın buradan nasıl kendimi ifade edebilirim ki? Hiç umursamadığımı düşünüyorsun ya hani, işte bu yazdığın şeyleri umursuyorum Minseok. Bu yüzden yüz yüze konuşmak istiyorum ya, umursadığım için.
Kiminseok: Vay canına. Bugüne dek yazdığın en uzun mesajdı sanırım bu.
Chen: Cidden, bunu yıldızlayacağım lol
Kiminseok: Kızgın mısın değil misin onu bile anlayamıyorum (göz deviren emoji)
Chen: Yarın öğrenirsin.
Chen: Şimdi gitmem lazım son çekimler var. Sonra yola çıkacağım.
Kiminseok: Defol.
Chen: <3
...
Akşam 22:45
Byunbaekhyun: Hey, naber?
real_pcy: Vay canına bu bir rüya mı?
Byunbaekhyun: Ne oldu?
real_pcy: İlk mesajı sen attın. Ve bana nasıl olduğumu sordun. Bu bir sohbet etmek istiyorum mesajı.
Byunbaekhyun: Şuan pişman oldum gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who?
Fanfiction✎ FİK YAPIM SUNAR; ❝ℙACHANBAEK&ℤAMMAZİNGO KATKILARIYLA.❞ baekhyunee: Bu çok ön yargılı ve hastalıklı bir düşünce bence. yo-niceskirt: Olabilir. Normalim demiyorum. ✘Homo bir hikayedir.