1.part

1.1K 76 21
                                    

Sehun yeni uyanmıştı.Bugün okuldaki ilk günüydü ve çok heyecanlıydı.Kendi gibi birisini bulcak mıydı?kendi gibi derken nazik,saygılı ve kibar.Çünkü;gideceği yeni okulun çocukları hiçde öyle göükmüyodu.Sehun bunları düşünürken annesi geldi ve sehuna seslendi

"Oğlum,hadi kalk.Okula geç kalmak istemiyorsan çabuk ol."

 Annesi sehunun kıyafetlerini ütüleyip asmıştı.Eğer sehun başka bi okula yenii gidecekse düzenli gitmeliydi.

"Tamam anne kalkıyorum."

Sehun annesine hep nazik ve kibar davranırdı.Çünkü;annesi sehuna hep bunu öğretmişti.Sehunda annesinin dediklerine uyuyordu.Yataktan çıktı ve banyoya gitti.

----------

Luhan her zamaki gibi yatıyordu.Okulun her ne kadar bugün ilk günü olsada.yanında yine bi kız vardı.Luhan bunu alışkanlık haline getirmişti her gece bir kız.Luhan uyandı ve kızı gördü.Luhan kızı ytaktan itti.kız luhana öfkeyle bakarken luhan ise gülüyordu.Kız luhanda dil çıkardı ve ayağa kalktı.Luhanın yanına geldi.Tam luhanı öpücekken luhan kızı itti.

"Hadi git burdan."

Luhan bunu söyledikten sonra kız ağlamaya başladı.

"Sen her zamna bunu yapıyorsun senden nefret ediyorum :("

Luhan duyduğu bu söz üzerine kıza baktı.

"Bende senden nefret ediyorum.Sen ve senn gibi kızlardan.Kim ilir benden önce kaç kişiye götünü sattın.Şansını fazla zorlamadan defol git!"

Luhan ayağa kalkıp banyoya gitti ve duş aldı.Duştan çıktıktan donra okul kyafetlerini giydi ve kahvaltı etmeden okula gitti.

---------

Sehun okula varmıştı ve bahede oturuyordu.Elinde telefonuyla oyun oynuyordu.Yanndan geçn erkekler tip tip bakıyorlardı kızlar ise gülüşüyorlardı.Sehun zilin çalmasını beklerken bahçenin dğr tarafıda kalabalık olduğunu gördü ve hemen oraya doğu koştu.Gördüğü şey üzerüne şok oldu.Sarışın çocuk karşısındaki çocuğu dvüyordu.Çocuk remen sarışına yalvarıyordu

"Luhan......yapma..lütfen..."

sehun dayanamayıp bağırdı.

"Ya!Ne oluyor burada?Luhan mısın nesin?Rica ediyorum,lütfen durur musun?"

Herkes seuna bakıştı luhanda dahil.Sehun olduğu yerde dikilirken luhan sehuna doğru yaklaşıyordu ve herkes aralrnda fısıldaşmaya başladı.Luhan sehunun önünde durdu,yüzünü inceledi.

"sen buralarda yenisin."

sehun başıyla onayladı

"evet yeniyim ve biraz kibar olursanızz sevinirim.Her istediğiniz kişiyi dövemezsiniz ayıp diye birşey var."

sehun bunu söyledikten sonra kendini yerde uldu.evet olan olmuştu luhan sehuna yuruk atmıştı.

"eğer böyle kaşınırsan her zaman kendini yerde bulursun."

luhan bunu söyledikten sonra ordan uzaklatı.sehun ayağa kalkıp üstnü silkeledi ve elini dudağına götürdü.dudağı kanamamıştı.

"eninde sonunda çevrendekilere sygı gösterceksin.Sana öğreticem bizzat kendim."

Evet canlarım beğeni ve yorumlar çok az olduğu için bu bölüm bu kadar lütfennnnnnnn beğenin yoksa üzülüyorum sizleri seviyorummmmmm <3 <3 <3 öpüldünüz <3 <3 <3

Kibar Ol!(HunHan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin