3

9 0 0
                                    

Am greșit .
Am greșit ... i am spus ce simt și am greșit . Fără sa îmi dau seama ca el ma iubește mai mult decât il iubesc eu pe el  , dar totuși știind asta . I am zis ca îl iubesc , nu am folosit cuvinte , doar o privire lunga in care se putea citii totul . El ma iubește enorm , a așteptat momentul asta mult timp  și am simțit . Am simțit fluturi in stomac .E genul ala de tip care îți da toată atenția lui ,toată dragostea . Se Dăruiește cu totul și totuși .. ii vezi paranoia , gândul ca te pierde dar tu stii ca nu are de ce sa te piardă pentru ca îl iubești , însă nu stii ce simți .. dacă nu îl iubeai de ce i ai zis ca îl iubești , dar totuși tu îl iubești .. e perfect pentru tine . Exact ce și ar dorii o fata intr o relație .. dar tu nu stii ce vrei . Paranoia lui te face sa te gandesti ca tu chiar ai putea sa greșești fata de el , din vina lui , nu a ta .
Totul e confuz , ești rece . Pentru ca așa ești tu .. o persoana rece ,dar el nu intelege . Nu vrei sa pretinzi ca ești alta persoana . Așa ești tu , rece uneori dulce dar foarte rar . Ești si geloasa , pt ca îl iubești dar nu stii ce vrei .. îl vrei doar pentru tine , dar nu chiar .. te sufoca , dar îți place atenția .. te iubește enorm .. dar tu nu îl iubești atât de mult cum o face el și asta te pune pe gânduri , el știe asta dar tot te iubește și inceatca sa te facă fericita .
Ai o latura a ta de mister , pe care o arați uneori și nu vrei sa dai detalii despre ea . Urăști întrebările ,,de ce ? " ,,adică ?" Stii ce urăști , ce nu îți place . Stii ce e negativ pentru tine , dar totuși pe tine te atrag lucrurile negative de Multe ori .
Dar totuși tu nu stii ce vrei . Ce vrei ? El ce vrea ?

Scriu din suflet Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum