Azi s a terminat . Nu mai suportam sa nr certam zilnic .. pr cât de mult te iubeam .. am ajuns sa nu te mai sufar .E trist cum oamenii se schimba . Când am zis ca de la prietenie se poate ajunge la iubiree , dar de la iubire la prietenie niciodată am avut mare dreptate .
Nu știu dacă noi o sa mai putem fii ca înainte și ma doare sufletul .
Azi cu o voce indiferenta ți am zis ca vreau sa se termine .. cu lacrimi in ochi dar cu o voce indiferenta .
Însă nu regret , decât sa ne îndepărtăm și mai mult am preferat sa iau o decizie matura .
Vreau sa ai grija de tine , o sa îmi lipsești dar momentan nu .. momentan Nu vreau sa mai dau de tine sau tu de mine .. mi s a urat ...
In seara asta nu prea am inspirație .. ma simt obosita , mi ai luat puterea fin mine .. m ai sufocat și mi ai luat suflul . Dar am pus punct .. simt ca pot sa respir din nou .. de ce iubirea se poate transforma in obsesie .. sau gelozie .. asta nu o sa pot sa inteleg niciodată .. sau paranoia ..
Urăsc 3 lucruri in viața asta ...
MINCIUNA
GELOZIA
PARANOIA
Toate adunate la un loc formează un clișeu și sa ma fac sa ma indepartez de acea persoana ..
La timpul și momentul potrivit o sa văd ce înseamnă cu adevarat dragostea , pana atunci o sa rămân cu acest sentiment amar in suflet .