Astrolojik Olarak Burçların En Belirgin Özelliği

335 23 11
                                    

Koç:  Burcu eleştiriyi sevmez. Eleştirmeyi sever! Konu aşk olunca iğne deliğinden geçirmeye kalkar. Unutmayın sevgi huzur ister...

♉Boğa:Gömleğinin ilk düğmesi yanlış iliklenince, diğerleride ters gider! Boğa burcunun en belirgin özelliği: zor bir kişiliğe sahiptir. Kimsenini yönetimi altına giremez!

♊İkizler:İkizler burcunun gururu baskındır. Sinirlerine hâkim olamadığı tek konu gururudur. Her konuda töleransı olan iletisim gezegeni Merkür'ün yönettiği bir burçtur. Bilinenin aksine herseyi kafasına takan bir kişiliği vardır. (Bende her şeyi kafama takarım.)

♋Yengeç:Sadakat. Bağlılık sizin için kutsaldır. İçinize işlediği zaman, vazgeçmeniz mümkün. Sinirlerine hâkim olamadığı tek konu gururudur.

♌Aslan:Cömertlik. Paylaştıkça keyif alırsınız, sevdiklerinizden sakındığınız hiçbir şey olamaz Yarı yolda bırakmak' diye bir şey yoktur, Bıraktıysa yol orada bitmiştir.

♍Başak:Zordur sinirliyken vefa duygusu hissederken. Kaybettiği yerde beklemez!

♎Terazi:Adalet ve hoşgörü. Haksızlığa tahammül edemezsiniz. Sizin için hatalar insana özgüdür yeter ki kasti yapılmasın.

♏Akrep:Tutku. Hayatın ötesine taşınmadığı sürece, ayakta kalma nedeninizdir. İnancı ateşleyen fitildir, güçtür.

♐Yay:Canlılık. Kıpır kıpırsınızdır, sınırlar durduramaz sizi. Ele avuca da sığdıramazlar. 

♑Oğlak:Başkalarını çözmeye çalıştıkça kendimi düğümlemişim, haberim yok. Oğlak burcu için hayat harekettir, bazende kararsızlıktır. (Yükselenimden de belli olduğu için çok kararsızımdır.)

♒Kova:Anne kucağındaki mutluluğu arar. Bazen sarılmak en ihtiyacı olan tek şeydir. Kendi kurallarını koyarak değişir!

♓Balık:Fikirleri kolay kolay değişmez, yarı yoldada bırakmaz. Fakat hayatını değşitirmek için elinden geleni yapar. Merhamet. Başkasının derdi, sizin de derdiniz olabilir. Birlikte ağlar birlikte göğüs gerebilirsiniz. 

😘DenizGven487😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😘DenizGven487😘

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin